2011-10-27, 22:37
Medlem
hairgels avatar
Hej. Min flickvän beställde en iPhone 4 för några dagar sen och den kom idag.
Hon har inte ens hunnit starta upp den, men har märkt att volym ner-knappen är "seg".
Den känns alltså ganska mjuk att trycka in osv, detta är något hon verkligen stör sig på.

Till mina frågor: Någon annan som stött på detta? Låter ju ganska konstigt, den ena knappen är alltså segare än den andra.
Är detta lätt att fixa? Mobilen är beställd från halebop, men finns ingen halebopbutik djupt inne i Norrlands skogar, kan jag gå på Telia och be dom fixa den? Hört att Telia och Halebop ska vara typ samma grej..

Känns lite jobbigt att skicka tillbaka den och vänta ytterligare två veckor för att få tillbaka den.

Tack på förhand /H
Citera
2011-10-28, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hairgel
Hej. Min flickvän beställde en iPhone 4 för några dagar sen och den kom idag.
Hon har inte ens hunnit starta upp den, men har märkt att volym ner-knappen är "seg".
Den känns alltså ganska mjuk att trycka in osv, detta är något hon verkligen stör sig på.

Till mina frågor: Någon annan som stött på detta? Låter ju ganska konstigt, den ena knappen är alltså segare än den andra.
Är detta lätt att fixa? Mobilen är beställd från halebop, men finns ingen halebopbutik djupt inne i Norrlands skogar, kan jag gå på Telia och be dom fixa den? Hört att Telia och Halebop ska vara typ samma grej..

Känns lite jobbigt att skicka tillbaka den och vänta ytterligare två veckor för att få tillbaka den.

Tack på förhand /H

Tjena!

Halebop har inga butiker utan ombesörjer sin kundservice enbart via internet. Men som du säger så funkar det utmärkt att gå in på närmaste Teliabutik så kan dom hjälpa dig. Det är 7 dagars gräns från det du fick telefonen för DOA (dead on arrival = du får ny telefon om säljaren kan konstatera felet). Hoppas det löser sig på bästa sätt för dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in