2011-10-27, 12:38
Medlem
Tobbelarsens avatar
har nu under hela morgonen försökt att logga in på swedbanks internetbank
men den säger hela tiden "Det gick inte att logga in. Det kan bero på att du har angett felaktigt nummer i fältet för personnummer, att koden som kommer från säkerhetsdosan inte är den förväntade eller att kontrollvärdet är äldre än tre minuter. Gå tillbaka och försök igen."

och jag har inte skrivit in fel personnummer eller något
jag gör allt rätt :S

hjälp!
Citera
2011-10-27, 12:46
Medlem
0lofpalmes avatar
Jag kom in imorse, testade nu och kom också in utan problem.. Har du testat olika inloggningsmetoder? skriver du ex 19570230-3045, alltså hela personnumret?
Citera
2011-10-27, 13:11
Medlem
Tobbelarsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0lofpalme
Jag kom in imorse, testade nu och kom också in utan problem.. Har du testat olika inloggningsmetoder? skriver du ex 19570230-3045, alltså hela personnumret?

ja de gör jag.. ringde och pratade med deras support och han sa att de kan bero på om jag har gjort några ändringar på mitt konto på senaste tiden. Men de har jag inte gjort, så jag får helt enkelt åka in till swedbank och höra med dom
Citera
2011-10-27, 14:48
Medlem
Fick samma skit idag jag med, sitter i telefonkö just nu, få se vad dom har att säga.
Citera
2011-10-27, 20:01
Medlem
ettens avatar
Och jag kommer bara fram till första sidan, trycker jag på logga in, så står webläsaren bara och tuggar...
Någon mer med samma fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in