2011-10-26, 23:03
Medlem
Tidsgests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogsander
Jag bor hellre med "negrer" eller mörkhyade som jag föredrar att kalla dem (då jag är en civiliserad människa) än med massa rasister. Det finns en anledning varför ni läser utbildningar som industri eller fordon eller jobbar på en lokal industri som tillverkar betongväggar, bär tröjor med svenska flaggan och röstar på Sverigedemokraterna. Ni är idioter, ni vet inte bättre. Ni är avundsjuka för att ni är så otroligt misslyckade människor som måste skylla eran uselhet på något annat.

Vad är det för fel på dessa yrken? Nu arbetar jag inte med detta men detta arbetarförakt är verkligen avskyvärt och "lillsnobbigt". Den som inte förstår vikten av samhällets samlade yrken är en imbecill och då talar jag förstås inte om framtvingade serviceyrken utan rejäla och produktiva arbeten. Att de som läser dessa utbildningar skulle jordens avskum är ett allt bra märkligt uttalande.

Citat:
Jag påstår inte att allt är perfekt med invandringen i Sverige, men inte fan beter jag mig som en idiot. Det är nästan så man kan jämföra judeförföljelsen med muslimer snart.

Åh fy! Om det bara så nästan snuddar vid judarnas heliga aura är det verkligen dags för de lumpna "industristudenterna" att ge upp och låta sig bli överkörda av överhögheten och dess mångkulturella jaggernaut.
Senast redigerad av Tidsgest 2011-10-26 kl. 23:12.
Citera
2011-10-26, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Och du bor då i rosengård förmodar jag?

Nej i en stad där 10 % av invånarna är Somalier. Och jag är svensk, min farfars mamma var från Schweiz dock....
Citera
2011-10-26, 23:12
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogsander
Nej i en stad där 10 % av invånarna är Somalier. Och jag är svensk, min farfars mamma var från Schweiz dock....

Du är säkert en bra människa ändå. Tycker du det är rättvist att jämföra somalierns sagor med judeförföljelse baserat på hörsägen och en grannes frustration över somaliernas agerande.
Citera
2011-10-26, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Du är säkert en bra människa ändå. Tycker du det är rättvist att jämföra somalierns sagor med judeförföljelse baserat på hörsägen och en grannes frustration över somaliernas agerande.

Jag baserar inte alls mitt uttalande enbart ifrån denna historia, det trodde jag inte behövdes förklaras.
Citera
2011-10-26, 23:18
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Va?

Gör dom verkligen det?

Oundvikligt är det inte alls. Det som skapar rasism är okunskap, fördomar och förutfattade uppfattningar om andra människor. Dessa verklighetsfrånvända vyer krossas när man får en personligkontakt med en muslim, det vill jag lova.

Men det har ju bevisligen misslyckats i alla länder, hur kan det då vara annat än oundvikligt? Inte faen tänker jag utplåna mig själv bara för att det är det "rätta" att göra som du verkar anse. Fördomar uppkommer inte ur tomma intet ofta finns det en grund för dessa fördomar när man dessutom stötter på dessa fördomar irl, ja vad ska man då dra för slutsats? Att man är knäpp och bara har inbillat sig alltsammans?
Citera
2011-10-26, 23:19
Medlem
0Thor0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Det belyser vikten av det antirasistiska arbetet. Ska vi nå målet i ett fritt, harmoniskt och fredligt mångkulturellt Sverige med öppna gränser måste vi arbeta ännu mer än vad vi gör idag för att minska rasismen i samhället. Som människor har vi alla ett ansvar att stoppa rasismen,

Jag är ledsen att göra dig besviken, men det du önskar är en dröm och kommer aldrig bli verklighet, en alltför stor del av de som invaderar Sverige är helt inkompatibla med livet här, även efter många många år. Att då ta in mer är som att utföra en självabort på sig själv och allt som är svenskt..

Tror du uppriktigt att etniska svenskar kommer acceptera detta hur länge som helst?
Citera
2011-10-26, 23:25
Medlem
Excultums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Gud vad hemskt. Helt öppet också.

Som mörkhyad finner jag detta motbjudande. Hoppas dessa blir bötfällda eller något.
Ja ursch stackare :/ att tvingas leva i ett vitt land som neger och aldrig någonsin kommer att kunna passa in och kommer alltid att betraktas som neger. Inte lika bra att åka hem till savannen där ni hör hemma så passar ni nog in galant.
Citera
2011-10-26, 23:30
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Nej då, det är farligt med rasism och primitivt. Vi lever i globaliserad värld, välkommen till 2011 gubben. Var har du hållit hus? Under en sten?

Det är nog en önsketänkande från ditt håll så det lär inte hända, vad kommer hända? Ska ni lyncha negrer? Även vi oskyldiga som sköter oss och gör rätt för oss?

Jaså, det är farligt säger du? ja kanske för negrerna i detta fallet. Men jag behöver väl inte ta upp hur det afrikanska folket behandlar varandra? t ex mellan olika klaner osv? Där kan du snacka om att lyncha... och ju fler ni blir i detta land så dröjer det inte länge innan ni börjar lyncha varandra. Oskyldig eller ej. Och allt detta i din "globaliserade värld"

Negrer slaktar sina döttrars kön hemma på köksbordet, trots att det både är livsfarligt, olagligt och framför allt jävligt nedtryckande av kvinnan. Det låter mest som om negrer håller hus under stenar tycker jag.
Citera
2011-10-26, 23:31
Medlem
Mindmenders avatar
Boråsare brukar inte vara så rasistiska men det verkar vara en lite lustig familj en snabb ratskoll ger att hennes man är 69 år (jobbar utomlands långa tider) en familj till någonannanstans?
Det finns några Saida till i Borås men ingen annan som stämmer.
Citera
2011-10-26, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Det belyser vikten av det antirasistiska arbetet. Ska vi nå målet i ett fritt, harmoniskt och fredligt mångkulturellt Sverige med öppna gränser måste vi arbeta ännu mer än vad vi gör idag för att minska rasismen i samhället. Som människor har vi alla ett ansvar att stoppa rasismen, om det stämmer som skrivs vilket vi rimlgtvis får utgå ifrån om inget pekar i annan riktning är det inget annat än fruktansvärt, att detta kan ske i Sverige 2011 är inget annat än djupt tragiskt

Ja vi håller alla tummarna att islamiseringen i landet skall gå snabbt och smärtfritt, och att svenskarna anpassar sig till muhammed! För det är vi väl värda?

Att svenskarna inte fattar vad som är bäst för dem?
Citera
2011-10-26, 23:36
Medlem
sussistapeters avatar
''När de stojar på gården, får de höra kränkande tillmälen av grannar som säger att de ska gå in''

Alla som sett negrer och speciellt negerbarn vet hur dom låter när dom leker. De ''pratar'' i 120 decibell och gör vad fan somhelst medan deras föräldrar sitter på altanen och bara stirrar.

Har ALDRIG sett en negerunge som lekt som svenska barn. Visst kan man låta lite men inte som ett jävla ånglok som håller på att sprängas. Varför inte ta och flytta hem nu när gubben verkar ha ''jobb'' i utlandet? Nej, för här får ni bidragspengar å gratis vård.... jävla otackasamma negeräckel!
Citera
2011-10-26, 23:43
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crawz
Nej, rasism är ekvivalent med hat, och hat är aldrig sunt.

Titta bara på svaren i den här tråden, en outbildad ursäkt till människa med för mycket fritid startar (ännu) en tråd, och vips som det är har du två sidor fulla med hatpropaganda. Kan du verkligen titta mig i ögonen och säga att det här är sunt?

Ja det kan jag. Rasism behöver inte vara hat. jag hatar inte negrer. Jag tycker bara att de är korkade, lata otacksamma, snyltande och framför allt: fruktansvärt fula.

Jag vill inte ha dem här helt enkelt.

Fundamentalistiska terrorister hatar mig, och mitt kristna leverne. De vill se min fru i nån form av niqab, hijab, burka eller vad fan det nu kallas. De vill döda mig för jag är en otrogen hund osv. Där kan du hitta hat.

Men inskränkt (feg) som du är bryr du dig väl inte om sånt, för det plockar man väl inte "jag är en negerkramare-poäng" på i dina "akademiska" kretsar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in