• 1
  • 2
2011-10-26, 20:30
Medlem
Tramp-Popes avatar
Det är garanterat inget virus eller skadlig kod. Som andra nämnt, så får man det mailet när det mailet du skickat inte kommer fram till den du skickar det till. Det händer ofta mig pg.a. att jag infogar en fil och då går det av någon anledning inte att skicka. Det har varit helt random för mig. Det kan också vara att kontakten finns, men att det är något fel på den. Vad för fel vet jag inte, men det har hänt mig.
Citera
2011-10-26, 20:36
Medlem
ok tack för hjälpen
kan mod ta bort tråd?
Citera
2011-10-26, 20:37
Medlem
Hade samma problem när jag skulle maila min mor, då var problemet att inkorgen var full på servern.

Maila honom och berätta detta så löser det sig nog.
Citera
2011-10-26, 22:40
Medlem
Fred Friendlys avatar
Det är hotmailvirus. Jag skickade ut 500 sådana där per dag och fick runt 100 mejl.
Citera
2011-10-26, 22:42
Medlem
kiluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelQ
Hade samma problem när jag skulle maila min mor, då var problemet att inkorgen var full på servern.

Maila honom
och berätta detta så löser det sig nog.

Problemet var ju att h*n inte kunde mejla honom

Edit, har sämsta humor, det kanske var ironi...
Citera
2011-10-27, 13:50
Medlem
Greenscouts avatar
Jag hade liknande problem när jag hade ett hotmail virus, alltså ett virus i min dator som gjorde att jag skickade det vidare automatiskt till andra hotmailkontakter. Det var ju då dock inte jag som skickade mailen manuellt som nu är fallet. Har du provat att skicka mail till någon annan kontakt eller till samma kontakt med flera olika hotmailkonton. Lite lättare att lista ut om man vet vem det skiter sig för.
Citera
2011-10-30, 18:31
Medlem
När man skickar ett mail till en annonsör via Blocket.se så använder man ett kontaktformulär. Det kan hända att han har skrivit fel e-postadress i kontaktformuläret. Du får fortfarande mailet, men kan ej svara då adressen inte finns. Det är inget virus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in