Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-26, 13:15
  #1
Medlem
el henkos avatar
Victoria Sellers och TJ, Britt Eklands barn. Dom figurerade i pressen ett tag, Victoria fick väl en kokaindom+ fängelse.

Hur gick det för barnen (Victoria över 40 år, TJ 30)

Skulle vara kul att få veta något, det skrevs ju mycket om dem, nu inget.

Hälsning el Henko
Citera
2011-10-26, 17:42
  #2
Medlem
Ekland har ju ytterligare ett barn med en amerikansk musikproducent. En pojke. Glömt vad han heter. Mellanbarn.
Citera
2011-10-26, 18:04
  #3
Medlem
Vaffeljarns avatar
Victoria verkar ju ha haft ett ordentligt rörigt liv. Hon blev deporterad från USA till England, för några år sedan.

Och mamma Britt blev arg på henne för att hon var med i Rehab, reality-serie.
Men hon verkar ju inte ha haft den bästa av barndomar, precis. Kan hon tala svenska, tro?
Citera
2011-10-26, 19:24
  #4
Medlem
Snookis avatar
Med Lou Adler har hon en son - Nicolai född 1973
Citera
2011-10-26, 22:50
  #5
Medlem
PastorAstors avatar
Har för mig att när Britt E återvände till Sverige för, tja 20-30 år sen, hade hon en liten söt flicka /dotter i sällskap. Victoria Sellers, antar jag. Nåväl, BE satte strax igång med att kändishypa dottern; balett- piano-, sång- och etikettlektioner, teaterskola, fotosessioner med den tidens kändaste fotografer, presentationer i överklassen, kungahuset m m. BE var fullständigt galet övertygad om att dottern skulle bli det hon själv aldrig blev: Drottning av Sverige.
Eller har jag blandat ihop Britt Ekland med Lena Skoog?
Jo, kanske. Men, ärligt talat: jag ser ingen större skillnad dem emellan.
Citera
2011-10-26, 22:56
  #6
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorAstor
Har för mig att när Britt E återvände till Sverige för, tja 20-30 år sen, hade hon en liten söt flicka /dotter i sällskap. Victoria Sellers, antar jag. Nåväl, BE satte strax igång med att kändishypa dottern; balett- piano-, sång- och etikettlektioner, teaterskola, fotosessioner med den tidens kändaste fotografer, presentationer i överklassen, kungahuset m m. BE var fullständigt galet övertygad om att dottern skulle bli det hon själv aldrig blev: Drottning av Sverige.
Eller har jag blandat ihop Britt Ekland med Lena Skoog?
Jo, kanske. Men, ärligt talat: jag ser ingen större skillnad dem emellan.

Lena Skoogs dotter hette väl Bonny?
Hon försökte verkligen allt för att dottern skulle bli känd.
Har för mej att det inte lyckades något vidare.
Minns ej om ungen hade några skills, men minns att hon inte var vidare söt så modellkarriär var väl rätt uteslutet

Har för mej att Lena Skoog gick bort för några år sedan och kan inte minnas att jag sett dottern figurera i pressen sedan dess.

On topic, Victoria vet man ju vad hon haft för sej, men vad har sonen TJ gjort?
Också fucked up eller?
Citera
2013-03-02, 11:02
  #7
Medlem
tryffs avatar
Vill minnas att victoria selllers är född 64.....hon var ju dessutom inblandad i den stora bordellskandalen i hollywood på 80-talet.
Citera
2013-03-02, 15:38
  #8
Medlem
wonderlands avatar
Hon var med på Skavlan och berättade att hon skulle bli farmor, hennes son var 40 och skulle få sitt första barn. Antar detta är Nicolai då eller?
Citera
2013-03-03, 03:24
  #9
Medlem
Victoria har under många år tvingats arbeta som prostituerad för arr klara livhanken.
Hon var djupt insyltad i Heidi Fleiss register och det finns många tidningsartiklar i ämnet.
Citera
2013-03-03, 17:01
  #10
Medlem
tragiskt att det ska behöva gå så här för vissa.
Citera
2014-02-25, 13:06
  #11
Medlem
sanctissimuss avatar
Dagens gäst

Victoria Sellers har lagt de tunga drogerna bakom sig


P4 Extra

Citat:
För Lotta Bromé berättar Victoria Sellers om sin uppväxt i skuggan av sina berömda föräldrar, om droger och om fängelsestraff och att hon flyttade in hos en vän som bedrev lyxprostitution.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback