Hller med Cmd, man fr helt enkelt vga bieffekten mot effekten man fr ut.
Sen vervga om man tycker det r vrt det.
Tycker fortfarande att du skall lgga ner Susta-tankarna dock, satsa p Enatheate eller Cyp.
Hller med Cmd, man fr helt enkelt vga bieffekten mot effekten man fr ut.
Sen vervga om man tycker det r vrt det.
Tycker fortfarande att du skall lgga ner Susta-tankarna dock, satsa p Enatheate eller Cyp.
jajjemen. det bsta fr nybrjare r cyp och enth!! mindre stick och besvrligheter..
Kan bara hlla med. bara du vet vilka ml du har och d fr du utg frn det. vill du lgga p dig mer muskler s rekommenderar jag testo Ena 250 mg i 10-12 veckor.
Mnga som ftt bra resultat av 10/60 med iof .
mer effekt-mer biverkningar. (stmmer inte alltid men som oftast gr det d)
ja sist ja krde med ryss 10 mg/dag i typ 2 mnader...(kurade nstan hela tiden) s kade jag frn 65 till 85 i bnk...har inte trnat nt sedan dess nu tar ja fortfarande 85-90
vad r Enatheate eller Cyp d ???
har det nt annat namn ?
ja sist ja krde med ryss 10 mg/dag i typ 2 mnader...(kurade nstan hela tiden) s kade jag frn 65 till 85 i bnk...har inte trnat nt sedan dess nu tar ja fortfarande 85-90
har det nt annat namn ?
har det nt annat namn ?
Varfr skall du kura nr du inte ens trnar? Se till att ha trnat minst nt r kontinuerligt frst...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!