2011-10-26, 10:15
Medlem
popcorn.mannens avatar
tjena hörde att man kunde röka alimemazin. för någon sa att man kunde doppa en cigg i theralen sedan röka o bli rätt så bra bäng tänkte då om man kunde röka alimemazin och bli likadan kanske? men dock hur många kapslar behöver man? och om man nu ska röka dom ska man bara blanda pulvret med tobak o sedan mecka i rizzla? och ska man ha cigg filter eller pappers filter?
Citera
2011-10-26, 11:26
Jag har rökt alimemazin, kände av lite bara, men inget speciellt. Jag doppade en cigg i flytande Theralen o lät den torka. Så hur många kapslar man behöver vet jag inte, då jag har det i droppform. Smakar skit dock.
Citera
2011-10-26, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
för någon sa att man kunde doppa en cigg i theralen sedan röka o bli rätt så bra bäng
det låter som skitsnack. Enda skillnaden på att röka borde vara att man blir påverkad snabbare och att det är mer eller mindre effektivt än andra roa's. Inte fan blir man magiskt bäng av det när man inte blir det av några andra roa's, inte ens iv. trött blir du om det fungerar men inte bäng.
Citera
2011-10-26, 12:21
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag har rökt alimemazin, kände av lite bara, men inget speciellt. Jag doppade en cigg i flytande Theralen o lät den torka. Så hur många kapslar man behöver vet jag inte, då jag har det i droppform. Smakar skit dock.
okej okej får testa o se. men doppade du en hel cigg eller tog du från röret o dropa på ciggen? för en kapsel är 0,5 ml vet jag iallafall men hur kände du då? vart bara trött eller kände du dig något speciellt bäng eller något?
och när du rökte ciggen rökte du då med vanligt cigg filter eller med filter man röker spliff med? alltså eget rullat filter.
Citera
2011-10-26, 22:42
Medlem
DhaStoners avatar
Jag har faktiskt också provat att dra 1 rör theralen på en cigg, låta den torka, för att sedan röka den.

Gissa om jag blev förvånad när det smakade skit och jag inte blev ett piss bäng?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in