2011-10-25, 20:48
Medlem
selusts avatar
Har så länge jag kan minnas haft en bula i pannan typ. Har inte fått den för att jag har slagit mig utan den är där bara, kanske tappade någon mig på huvudet. Den syns inte så jätteväl men när det är "rätt ljus" så ser jag ut som ett mongo.

Kan man göra något åt detta? Typ "slipa" bort den? Inte själv alltså, utan med professionell hjälp.
Citera
2011-10-25, 20:59
Medlem
Beror väl på vad det egenltigen är, men en tjej i parallellklassen på högstadiet hade också en bula i pannan och hon blev av med den (operation tror jag). Nu är hon modell, lol.
Citera
2011-10-25, 20:59
Medlem
CristDaFists avatar
Uppsök en läkare som får ta en titt på det. Kan vara en tumör? Förhoppningsvis inte dock hehe. Är bulan hård eller mjuk? Kan vara en gammal varböld av något slag kanske.
Citera
2011-10-25, 21:08
Medlem
Som jag hade. Opererade bort den på vårdcentralen. Bulan skickades in för analys. Den var av Sarkoidos!
Citera
2011-10-25, 21:20
Medlem
selusts avatar
Haha nej det är ingen tumör, då vore jag väl död för länge sen. Det är inget speciellt, bara att huden sticker ut en liten bit och att när ljuset ligger på "fel" så syns det.

Får kolla med nån doktor eller något.
Citera
2011-10-25, 21:28
Medlem
Spår av nötters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertSt
Som jag hade. Opererade bort den på vårdcentralen. Bulan skickades in för analys. Den var av Sarkoidos!

Blev det ytterligare undersöktningar för eventuell spridning eller liknande av den "åkomman"?

Definitivt skjutglad och pangskadad när "En bula i pannan" direkt kopplas till "Ett skott i pannan"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in