Har ocksa sàlt ett litet tag, men slutate eftersom jag var tvungen att flytta.
Som manga andra i denna tràden har sagt sa ska du verkligen fundera över om det är värt risken.
Om du tycker det är värt risken sà borde du börja med att köpa smà mängder först (20-35g) och se hur fort du blir av med det. Om du märker att efterfràgan finns sà säg till dina kunder att du kommer vara "online", elr hur f*n man vill kalla det, om nagra dagar igen sà att du blir av med ditt stash sà fort som möjligt. Börja inte med att köpa en platta, det gjorde jag och det tog mer än en mànad(!!) för att bli av med det och jag rökte alldeles för mkt under denna tiden.
Samtidigt borde du tänka pà för hur mkt du vill sälja det. Skit i att du màste sälja det för 100kr/g... Det är ju bara normalt att man betalar en högre summa av en produkt som är bra kvalité. Bättre kvalité = mindre dope i joppen och det därmet betyder att det till och med haller längre en standard/skit röka.
Ex. Om jag köper en femma med vanligt standart gräs, sà slänger jag i 0.6g för att bli hög, dvs man har typ 8 joppar. Men om jag har bra 4,1g bra röka som jag köpte för 500 sà maste jag bara slänga i 0.3g för att bli ordentligt stukad och dà har jag 13 joppar för en femma jag köpte. Makes sense right?
Säg alltid till dina kunder om att det är mindre i pàsen om det nu är sa att det är bra kvalité. De ska ju inte känna sig blàsta för dà kommer du förmodligen inte ha denna personen som kund längre.
Samtidigt borde du alltid komma i tid och inte làta dina kunder vänta längre, finns ju inget värre när man är tvungen att vänta pà en langare ute i kylen...
Skaffa en billig mobil med kontantkort och spara inga nummer, förutom dina bästa kunder
OT: Langa med horse istället, mycket mera pengar i det