2011-10-25, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaix
Vilken jubelidiot. Skadar det heligaste partiet av dem alla.

Förstår dock inte, vad är det som är så speciellt med sidan politiskt inkorrekt?

Den här tråden handlar om betydligt större saker (om det nu visar sig vara sant), kanske den största politiska skandalen på år och dag?.
Citera
2011-10-25, 10:39
Medlem
bunnyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intensifier
Det är mycket osannolikt att hashsummorna stämmer. Osaltade och tillgängliga via befintliga rainbow-tables. Om det hade varit på 90-talet så kanske... men det har ju hänt AB en hel del, med ex. Vuxna Förbannade Hackare sedan dess. Så detta kan inte stämma.

Edit: stavn.

Det utlovas bekräftelse från fler twitterjournalister nu
Citera
2011-10-25, 10:41
Medlem
Expo kan med 100% säkerhet garantera att det här stämmer, skriker Expo-Ashberg ut i Radio 1.

Nu kommer det här gå ut i all media, ligger Expo bakom så har Expo gjort det fulaste någonsin .
Citera
2011-10-25, 10:41
Medlem
Blimeys avatar
Som MXCartoons skriver på twitter:

"Vad är troligast. Att nån hackat Petzälls twitterkonto eller att SD hackat svenska journalisters mailkonton? Var lite källkritiska."

Samtidigt som William Fyllecell levererar följande tweet:

"williampetzall William Petzäll
Åkesson var orolig för att PP skulle ta väljare i valet så dom såg till att få tillgång till Falkvinges lösenord."

Citera
2011-10-25, 10:42
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Expo kan med 100% säkerhet garantera att det här stämmer, skriker Expo-Ashberg ut i Radio 1.

Nu kommer det här gå ut i all media, ligger Expo bakom så har Expo gjort det fulaste någonsin .
Det skulle förklara att pusselbitarna faller som de gör.
Citera
2011-10-25, 10:46
Medlem
williampetzall William Petzäll
Åkesson var orolig för att PP skulle ta väljare i valet så dom såg till att få tillgång till Falkvinges lösenord.

hahahaa där visar sig det att det är Expo (Petter kanske) som sitter och trollar? Eller vad tror ni.
Citera
2011-10-25, 10:47
Medlem
Rallarsvingens avatar
Ursäkta om detta är off topic. Men. Om nu Petzäll är LVM:ad - hur kan han då sitta och twittra så här massivt?
Citera
2011-10-25, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blimey

"Vad är troligast. Att nån hackat Petzälls twitterkonto eller att SD hackat svenska journalisters mailkonton? Var lite källkritiska."

Åkesson var orolig för att PP skulle ta väljare i valet så dom såg till att få tillgång till Falkvinges lösenord."

antingen Petzäll eller en trollande hackare från Expo.
Citera
2011-10-25, 10:48
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blimey

Jag håller båda scenarierna som lika troliga. Börjar få panik eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Det skulle förklara att pusselbitarna faller som de gör.

Ja, det här kommer väl bli det kortet SD spelar som försvar. "Allt är vänstermedias fel". Har vi hört den förr?
Citera
2011-10-25, 10:50
Medlem
Citat:
Åkesson var orolig för att PP skulle ta väljare i valet så dom såg till att få tillgång till Falkvinges lösenord.

Det ställer jag mig väldigt tveksam till. Journalister och riksdagsledamöter över lag har inte så mycket koll på datasäkerhet, men jag gissar att Falkvinge, tidigare partiledare för Piratpartiet, har en hel del ordning på sina lösenord.
Citera
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
antingen Petzäll eller en trollande hackare från Expo.
Lösenorden funkar inte:
https://www.flashback.org/sp33656125
Citat:
Ursprungligen postat av PostWhore
Ja då, men ingen funkar..
Citat:
Ursprungligen postat av Rallarsvingen
Ursäkta om detta är off topic. Men. Om nu Petzäll är LVM:ad - hur kan han då sitta och twittra så här massivt?
Jag vet inte, men någon annan kanske har en susning om han har tillgång till sin mobil där han sitter?
Det låter iofs märkligt, men jag vet faktiskt inte hur det går till vid LVM.
Citera
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krash25
Om detta stämmer är SD slut som parti.

Inte bara SD utan Sverige kommer aldrig få in ett nytt NyD eller SD någonsin igen Här dör nationalismen i Sverige helt enkelt!

Men jag tvivlar på att det stämmer, vi får vänta och se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in