• 2
  • 3
2020-09-27, 01:58
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Har klarat mig bra från OD, förutom att jag fick ett EP-anfall på tram. Men annars så har jag haft tur, har dock inte heller tagit några enorma doser. Men de som blandar med alkohol eller benso kan ju leva farligt.
Citera
2020-09-27, 03:06
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Det är väl möjligt men agree to disagree då de som skriver i denna tråd borde tendera vara de mer försiktiga. Jag vet inte känner du många som tar/tagit tunga droger? Brukar/missbrukar du själv? Det gör jag som svar på båda och känner bara en personligen som dött och han kände jag inte väl heller. Han skulle inte varit inne och läst på denna tråden är jag rätt säker på dessutom. :/

Nja missbrukar gör jag inte men opiater gillar jag.

Kolla i tråden "kan jag ta detta" eller vad den nu heter där folk frågar. Inte sällan man ser att det är deras sista inlägg på flashback.
Citera
2020-09-27, 03:11
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Nja missbrukar gör jag inte men opiater gillar jag.

Kolla i tråden "kan jag ta detta" eller vad den nu heter där folk frågar. Inte sällan man ser att det är deras sista inlägg på flashback.
Hoppas detta inte är varken mina eller dina sista inlägg då! Jag har beställt hem subutex och ska sluta efter jag fått hem dem är min plan.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in