Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-24, 21:33
  #1
Medlem
konsttjuvens avatar
Ska köpa en julklapp till min svåger för ~300 kr. Saken är att jag inte riktigt vet vad han är intresserad av. En whisky kanske men det känns ju lite trist.

Så till frågan.

Tycker ni jag ska vara såpass jävla tråkig och köpa en whisky och isf vilken sort (Dricker ej whisky) eller har ni några andra förslag på vad som skulle kunna inhandlas



(Vet inte om jag la tråden i rätt forumsdel så mod får gärna flytta om den ligger fel)
Citera
2011-10-24, 21:38
  #2
Medlem
Benkkes avatar
Försök lirka fram något han gillar utav personerna runt han.
Men 300kr.. En skön tröja ?
Citera
2011-10-24, 22:14
  #3
Medlem
PizNizs avatar
En billig lösfitta, kanske?
Citera
2011-10-24, 22:20
  #4
Medlem
En bra bok, tex Tärningsspelaren av Luke Rhinehart.

Om han bor i hus så är verktyg alltid bra att ha, visserligen så är väll 300:- lite i minsta laget om det ska vara kvalitet på grejjerna.

Ett presentkort till en sexshop så kanske syrran din blir glad också.

Silvertejp. Massor med silvertejp. Man kan aldrig ha förmycket med silvertejp hemma.
Citera
2011-10-24, 23:07
  #5
Avstängd
pelegrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konsttjuven
Ska köpa en julklapp till min svåger för ~300 kr.[...]

Jag har sagt det förut och jag säger det igen:
Årets present, detta år och alla andra år, till en karl som är minst 20 år gammal är en platta starköl.

Till de yngre köper man Millennium, Sol eller nåt valfritt blask från Spanien, Italien etc.
Till vuxet folk köper man nåt gott öl från Ale-hyllorna på Systemet, Fullers Golden Pride, Coopers Extra Stout eller annars i princip vilken Ale som helst från Skottland: Belhaven, Innis&Gunn, Brewdog IPA.. .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback