2011-10-24, 16:47
Bannlyst
Tjenare tjenare!!! Är en snubbe på 18 år. Vid 17 års ålder slutade jag att växa och har inte vuxit tills nu. När jag mätte mig för några dagar sen hade jag vuxit några cm sen sist.

Min fråga är då:
Kommer min snopp också fortsätta växa nu?, för de hade varit trevligt...
Citera
2011-10-24, 16:53
Medlem
Viktwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnektar
Tjenare tjenare!!! Är en snubbe på 18 år. Vid 17 års ålder slutade jag att växa och har inte vuxit tills nu. När jag mätte mig för några dagar sen hade jag vuxit några cm sen sist.

Min fråga är då:

Lite borde den göra iaf
Citera
2011-10-24, 17:24
Medlem
RockEnds avatar
Citat:

Min fråga är då:

Det får vi hoppas.
Jag ska hålla tummarna för din snopp och att den växer sig stor som en riktig FB-dase!
Citera
2011-10-24, 17:26
Medlem
vassapennans avatar
Den växer tills dess du är 20 år har läst i en tidning. Sen beror detta lite på hormoner och gener.
Citera
2011-10-24, 17:27
Medlem
Som alltid, spana in hur farsan din ser ut på området så kan du få en hint....
Citera
2011-10-25, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marimbu
Som alltid, spana in hur farsan din ser ut på området så kan du få en hint....

fan, då blir de nog inte mycket att skryta om..
Citera
2011-10-25, 14:50
Medlem
Citat:
fan, då blir de nog inte mycket att skryta om..
Hehe, du kan alltid även spana in morfar och farfar din. Även de har viss inverkan. Fast oftast kommer den manliga delen från den manliga sidan av släkten så att säga, att spana in farfar är av mer vikt än morm... morfar.

Titta bara på din fars kala fläck och jämför den med din farfars kala fläck och se var du kommer få en kal fläck. På skallen alltså.
Citera
2011-10-25, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RockEnd
Det får vi hoppas.
Jag ska hålla tummarna för din snopp och att den växer sig stor som en riktig FB-dase!

Tack!!!!
Citera
2011-10-25, 15:30
Medlem
tweekwalles avatar
Kuken slutar växa ungefär när man är 20-21 år. Men det borde vara jämn växt, så det lär nog kanske bara bli max en extra cm om något... Lycka till!
Citera
2011-10-26, 00:53
Medlem
TS; Får man fråga hur lång du är? kroppsmässigt alltså Vet inte hur det där är riktigt, men logiskt sett så borde ju snoppen växa sig i proportion till din kropp. En liten man = mindre snopp. En större man = större snopp. Brukar vara så, kanske inte alltid men oftast! Sedan spelar handstorlek också in väldigt mycket har jag hört (kanske en myt?). Men om du böjer på ditt pekfinger hela vägen ned så långt du kan, utan att böja de andra fingarna, och där pekfingret tar som längst (i handflatan) ungefär så lång sägs ens snopp vara. ALLTSÅ - längden på ditt pekfinger till där fingret når som längst i handflatan. Det är väldigt krassa uppgifter, vet inte ens själv om jag tror på dom men detta har jag fått höra iaf. Kolla och se om det stämmer! Men i och med att du kanske fortfarande växer kroppsmässigt så borde du ju också få större händer och längre fingrar... och kanske även därtill längre snopp vad vet man
Citera
2011-10-26, 01:04
Medlem
6its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaimoN91
Men om du böjer på ditt pekfinger hela vägen ned så långt du kan, utan att böja de andra fingarna, och där pekfingret tar som längst (i handflatan) ungefär så lång sägs ens snopp vara. ALLTSÅ - längden på ditt pekfinger till där fingret når som längst i handflatan. Det är väldigt krassa uppgifter, vet inte ens själv om jag tror på dom men detta har jag fått höra iaf. Kolla och se om det stämmer! Men i och med att du kanske fortfarande växer kroppsmässigt så borde du ju också få större händer och längre fingrar... och kanske även därtill längre snopp vad vet man

Jo stämmer till 100% man kan också dela underarmens längd på 2 får man exakt kuk längd.
Nej men allvarligt, det där du skrev verkar skit skumt, det jag skrev hitta jag på nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in