Jag har ärligt och uppriktigt försökt att debattera sakligt på Avpixlat, men nu ger jag upp.
Ett ställe där "Kapten Krok" och "Mysterious Phantom" är toppdebattörerna känns hopplöst.
Fantomen är kuslig, en chatbot med Thor Modéns syfilitiska hjärna i näringslösning som CPU.
Och Kapten Krok...ja, han borde bli en egen meme. I dag upplyste han flocken med sin visdom. Jag citerar...
Citat:
Varför kan man se på många att dom är V:are? Just brillorna med tunna metallbågar och själva uppsynen lyser V på väldigt många, oftast har dom ju runda brillor. Som Björn Afzelius, Mikael Wiehe, Jakob "Stegen" Dahlin (pratade även flytande ryska), Janne Josefsson etc etc
Att denna spammande mikrocefal får så mycket ryggdunk är skrämmande. Vad är det som skiljer honom från en hjärntvättad kommunist? Endast partitillhörigheten.
Så efter att få höra "passar det inte så stick, AFA-troll" när jag påpekat uppenbara sakfel och brister
inser jag att sekterismen är ett faktum, och att Avpixlat har blivit det Politiskt Inkorrekt bekämpade - ett politiskt korrekt propagandaorgan där oliktänkande mobbas ut och flocken belönas.
Ett blogg där varken skribenterna eller kommentatorerna når upp till gymnasienivå klarar jag inte av, oavsett hur mycket sanningsenliga och intressanta nyheter de publicerar. PI var ok och bitvis bra - AP duger helt enkelt inte.