Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-30, 21:39
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppppnordquist
För att det är Ekeroth som har kontot där man skänker pengarna till?

Jag tycker det är väldigt bra gjort av han. Redan nu har han säpovakter, finns inte många som skulle vilja riskera livet som de skulle göra om de hade ett sådant konto.
Så du menar att han har SÄPO-vakter för att han har ett konto på avpixlat?

Ekeroth är synnerligen inblandad tillsammans med sin bror. Att han har kontot beror kanske på att han vill åt pengarna. Hans mamma, som för övrigt är invandrare, har ju suttit inne för ekonomisk brottslighet. Så det ligger kanske i släkten. Eller det måste det göra, för det är ju så ni resonerar. Eller visst ja, det gäller ju bara muslimer...
Citera
2011-10-30, 21:40
Medlem
Torontors avatar
Citat:
För att det är Ekeroth som har kontot där man skänker pengarna till?

Jag tycker det är väldigt bra gjort av han. Redan nu har han säpovakter, finns inte många som skulle vilja riskera livet som de skulle göra om de hade ett sådant konto.
Ja, Ekeroth är antagligen redan hotad av både vänster- och högerextremister. Så till skillnad från många andra ändrats antagligen inte risken nämnvärt av att stå för Avpixlats konto.
Citera
2011-10-30, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Så du menar att han har SÄPO-vakter för att han har ett konto på avpixlat?

Snälla, tänk lite innan du skriver..
Citera
2011-10-30, 21:47
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Jag vet precis varför han har livvakt, men du tycktes tro att det var kopplat till avpixlat. Du gav ett ganska förvirrat intryck i ditt förra inlägg...
Citera
2011-10-30, 21:50
Medlem
Citat:
Jag vet precis varför han har livvakt, men du tycktes tro att det var kopplat till avpixlat. Du gav ett ganska förvirrat intryck i ditt förra inlägg...

Läs en gång till och lite saktare om det behövs.
Citera
2011-10-30, 21:59
Medlem
0Thor0s avatar
Citat:
Räkna med en rejäl granskning av avpixlat, dess innehåll och deras direktkopplingar in i riksdagen. Att journalister inte skulle ha koll på ett riksdagsparti vore direkt tjänstefel.

Underbart, kan knappast bli bättre, förstå så mycket exponering i media Avpixlat kommer att få, jag kan nästan se hur många nya ansikten det kommer att ge på Avpixlat.
Citera
2011-10-30, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Underbart, kan knappast bli bättre, förstå så mycket exponering i media Avpixlat kommer att få, jag kan nästan se hur många nya ansikten det kommer att ge på Avpixlat.

Ja det blir ett mycket svårt läge för PK-media. Ska de låta Avpixlat härja fritt och sprida sanningen, eller kommer PK-media göra allt för att försöka smutskasta de som de gjorde med PI men då samtidigt göra reklam för de?

Det blir svårt för PK-media att vara tysta när Avpixlat får mer besökare än många traditionella tidningars hemsidor
Citera
2011-10-30, 22:22
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Kopplingen avpixlat - Kent Ekeroth är ju officiell, så avpixlats koppling till riksdagen är ju ingen hemlighet och kommer att granskas vad du än tycker om media.

Och? Är det inte tillåtet att stödja och driva bloggar i Sverige? Är det inte tillåtet att kritisera den extrema svenska flykting och invandringspolitiken?

Men låt media granska på bara. Det kommer bara gynna Avpixlat och i förlängningen SD. Fast egentligen borde de försöka vara lite, bara lite, kreativa och inte alltid köra samma förljugna PK-race och någon gång tänka lite annorlunda.

T.ex. kritiskt granska vart den extrema invandringspolitiken har lett Sverige och vilka konsekvenser den har fått. Fast det är nog att begära för mycket av dessa osjälvständiga fårskallar som kallar sig journalister i dagens Sverige.
Citera
2011-10-30, 22:53
Medlem
swimp78s avatar
Citat:

Du kanske borde skriva begripligt istället?
Citera
2011-10-30, 23:09
Medlem
.ANDERSs avatar
Här hoppas man att dem har lagt ner med sionismen och judesnacket, men vafan!!
Citera
2011-10-30, 23:18
Medlem
Coconocos avatar
Citat:

Ekeroth är synnerligen inblandad tillsammans med sin bror. Att han har kontot beror kanske på att han vill åt pengarna. Hans mamma, som för övrigt är invandrare, har ju suttit inne för ekonomisk brottslighet. Så det ligger kanske i släkten. Eller det måste det göra, för det är ju så ni resonerar. Eller visst ja, det gäller ju bara muslimer...

Boskapshorden på AP blir inte bara matade med judisk propaganda utan betalar för det snacka om att dvärgjuden Ekeroth har rövknullat dem grovt.
Citera
2011-10-30, 23:23
Medlem
Vireks avatar
Tycker inte direkt den är bättre än PI(som jag mest använde för att ta reda på namn och konfirmera mina aningar om vilka brott som begåtts av berikare och inte). Mycket TV-klipp från USA samt extremt muslimfokuserat. När såg man senast en artikel om något annat eller ett lite mer grävande reportage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in