2016-10-22, 12:37
Medlem
Vissa anklagar ju FT för att vara "ryssrunkare", men Avpixlat har ju snöat in på en annan statschef. Det är ju titt som tätt hyllningsinlägg till Filippinernas president Duterte på Ap. Det är ganska underhållande att läsa kommenterarena till dessa "artiklar", det är många läsare som inte är förtjusta i Duterte vilket leder till inbördeskonflikter i kommentarsfälten.
Citera
2016-10-26, 11:16
Medlem
baggebo1s avatar
Hahaha. En medelålders tant (som märkligt nog kallar sig "John", tja hon ser lite manhaftig ut) på Avpixlat jämför Trump med Hitler och Lenin och varnar läsarna för att stödja honom. Det här stycket är bara rent galet:
Citat:
Jag rekommenderar att ni läser igenom länkarna objektivt. Är Donald Trump den vi vill ha som den internationella anti-etablissemangsrörelsens ledare? Jag kan lova er att Aftonbladet och Expressen gärna vill ha det så, vilket också är anledningen till att de ständigt nämner Trump och Åkesson (trots att han varit tydligt skeptisk mot Trump) i samma mening. De i Sverige som stöder Trump röstar redan SD, och de övriga avskyr honom – så genom att koppla SD till Trump så hoppas man kunna förhindra SD:s arbete med att nå nya väljare; ”Ska du verkligen rösta på dom? Dom stödde Trump, vill du verkligen att Sverige ska styras av en sån galning?”. Och om vi konservativa och nationalister inte tydligt tar avstånd från Trump, så finns risken att de lyckas.
http://avpixlat.info/2016/10/26/trum...mangsmotstand/

Snacka om att mitt begrepp "Avpixlatdåre" verkligen fått en ansikte. Fattar folk nu varför jag är så jävla noga med att varna för Avpixlatdårar när de dyker upp i vettiga tidningar och på vettiga sajter?
Senast redigerad av baggebo1 2016-10-26 kl. 11:28.
Citera
2016-10-26, 22:50
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hahaha. En medelålders tant (som märkligt nog kallar sig "John", tja hon ser lite manhaftig ut) på Avpixlat jämför Trump med Hitler och Lenin och varnar läsarna för att stödja honom. Det här stycket är bara rent galet:
http://avpixlat.info/2016/10/26/trum...mangsmotstand/

Snacka om att mitt begrepp "Avpixlatdåre" verkligen fått en ansikte. Fattar folk nu varför jag är så jävla noga med att varna för Avpixlatdårar när de dyker upp i vettiga tidningar och på vettiga sajter?

Är det där en medelålders tant? Ser ut som en blandning mellan en fjunig, autistisk man i åldern 25-30 och en roidad butchflata från 80-talets DDR. För den mannen som är riktigt desperat så kanske det funkar med en papperspåse över ansiktet och släckta ljus...

Men i.a.f., "hon" är nån efterbliven neocon-idiot som fortfarande lever kvar i det tidiga 2000-talet (här försvarar "hon" de judiska lögnerna om Irakkriget: http://avpixlat.info/2016/10/05/irak...orsta-tragedi/). Jag trodde att de här extrema idioterna dog ut för några år sedan.

Avpixlat slutar aldrig att förvåna.
Senast redigerad av Durcherrs 2016-10-26 kl. 23:27.
Citera
2016-11-02, 19:03
Medlem
Fler foliehatsteorier som Avpixlat skriver om. Har de ingen redaktion som granskar artiklar innan publicering? Det här är till och med på lägre nivå än deras artiklar om Filippinernas galna president.

http://avpixlat.info/2016/11/02/en-a...ution-pa-gang/

Citat:
Ursprungligen postat av Avpixlat
En andra amerikansk revolution på gång?

USA / PRESIDENTVALET En efter en verkar nu folket kring Bill och Hillary Clinton överge det sjunkande skeppet och i ett videoklipp förklarar Steve Pieczenik, med bakgrund på United States Department of State m m, att det som nu sker är en kupp orkestrerad av FBI tillsammans med flera andra underrättelseorganisationer för att förhindra Clintons framfart.

Enligt Pieczenik ska underrättelseorganisationerna ha tröttnat på korruptionen som omger Bill och Hillary Clinton och med hjälp av Julian Assange läckt de många e-postmeddelanden som WikiLeaks regelbundet publicerar. Han kallar det som nu sker för historiskt och en andra amerikansk revolution.

Wikipedia om konspirationsteoretikern Steve Pieczenik:

Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedia
On May 3, 2011, radio host Alex Jones aired an interview in which Pieczenik claimed that Osama bin Laden had died of Marfan syndrome in 2001 shortly after the September 11 attacks, and that the attacks on the United States on 9/11 were part of a false flag operation by entities within the American government, the Israeli leadership and Mossad.[31]

On October 20, 2011 in an interview with Alex Jones, Pieczenik claimed that Libyan leader Muammar Gaddafi was alive, and said, "There’s no way they killed Muammar Gaddafi, that’s not our operating mode and I’ve been involved in 30 years with the takeouts and regime changes.
Citera
2016-11-17, 19:36
Bannlyst
Avpixlat - Sveriges mest pinsamma och barnsliga nyhetsajt

Jag vill påpeka att jag är långt ifrån PK och mycket mer än vad ni verkar vara. Men en sak som slog mig var att kika in på Avpixlat. Riktig pinsam hemsida och fattar öht inte hur folk kan hänga där, artiklar som är tagna från andra PK nyhetssidor men det enda som är skillnaden i deras artiklar att det präglar av hat och fördomar än objektiv fakta och nyhet. De har kryddat för varje artikel de skapar så att det ska låta som Sverige är i helveteskrig. Stora barnsliga rubriker såsom "SVERIGE BRINNER", "GANGSTER STADEN STOCKHOLM", "ISLAMISERING AV SVERIGE", "MUSLIMSK TERRORISM".

Helt ärligt friatider är mycket mer seriös och objektiva än denna skitsidan men hur kan ni fortsätta hänga där?
Citera
2016-11-17, 19:40
Bannlyst
Det är en pinsam och rasistisk sida som sprider propaganda och som sprider sedefördärv.
Citera
2016-11-17, 19:41
Medlem
Folk som tjatar om fördomar och "rasism" är inte värda att lyssna på. Vad exakt vill du ha sagt? Om du inte gillar sidan så "häng" inte där då.
Citera
2016-11-17, 19:43
Avstängd
nidbilds avatar
Avpixlat är en bra inkluderande mångkulturell sida den får i betyg.
Citera
2016-11-17, 19:54
Medlem
fermions avatar
Oavsett vad man tycker om Avpixlat så känns det lite konstigt att du inte besökt sidan förrän nu.
Jag prövade just en telefon utan sladd och kan säga att det suger. Jättesvår att hitta om man förlagt den!
Citera
2016-11-17, 19:57
Medlem
DevilsDens avatar
Avpixlat borde snygga upp hemsidan ordentligt. De får ju in massa pengar genom donationer varje månad.

Sen inte va så enformiga, de är ju livrädda för att lägga upp artiklar om exempelvis George Soros och bankeliten. Det enda den sidan gör är ju att elda på hat mot muslimer för det mesta.

När man läser i kommentarerna så hyllar de flesta Israel, vad i hela helvete är Svenskt med att hylla Israel??? va?? jävla hjärntvättade idioter. "ååå åå ja är pro Israel för de är emot muslimerna"

Fattar de inte ens att Israel skiter fullständigt i Sverige. "oo åå Israel de är minsan bra, de står på Svenskarnas sida i kampen mot islamisering" "ååååå Israel har en mur, se o lär av Israelerna"

Ni på Avpixlat de flesta utav er är hjärntvättade angående Israels del i islamiseringen och även Usas del i det hela.

Fria Tider är bättre och mer övergripande, Avpixlat vill bara samla er under samma tak för att elda upp hatstämningar mot muslimer, som sen skapar splittring osv. Man kan läsa Avpixlat, men man ska ha jävligt klart för sig att de kuvar sig för Israel och Soros, bankfamiljer etc.

Och nåde den som kritiserar en jude, då är de pro Israeliska moderatorerna där o petar. Detta bevisar ju egentligen att SD tex är en kontrollerad opposition. Men det är de för tröga att inse på Avpixlat. Avpixlat är alltså i grunden positivt inställd till Sionism.

Men det är Avpixlat läsare för tröga för att fatta tyvärr. För att komma nån vart måste vi alla kritisera eliten, det innebär oxå judar som Soros och Rothschild tex men även globalister som sionisterna har i sitt koppel.

Avpixlat är PK angående maktförhållanden i världen där bankfamiljer, media, Bonnier, Soros med flera knappt tas upp. Säg mig...hur i helvete ska det bli en förändring av att aldrig dra upp äcklena med rötterna som förpestar vår värld?
Senast redigerad av DevilsDen 2016-11-17 kl. 20:49.
Citera
2016-11-17, 20:15
Bannlyst
Avpixlat, nyhetssajten är värre än Aftonbladet.
De flesta nyheterna består av skitsnack
Citera
2016-11-17, 20:18
Medlem
Stabskaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Avpixlat borde snygga upp hemsidan ordentligt. De får ju in massa pengar genom donationer varje månad.

Sen inte va så enformiga, de är ju livrädda för att lägga upp artiklar om exempelvis George Soros och bankeliten. Det enda den sidan gör är ju att elda på hat mot muslimer för det mesta.

När man läser i kommentarerna så hyllar de flesta Israel, vad i hela helvete är Svenskt med att hylla Israel??? va?? jävla hjärntvättade idioter. "ååå åå ja är pro Israel för de är emot muslimerna"

Fattar de inte ens att Israel skiter fullständigt i Sverige. "oo åå Israel de är minsan bra, de står på Svenskarnas sida i kampen mot islamisering" "ååååå Israel har en mur, se o lär av Israelerna"

Ni på Avpixlat de flesta utav er är hjärntvättade angående Israels del i islamiseringen och även Usas del i det hela.

Fria Tider är bättre och mer övergripande, Avpixlat vill bara samla er under samma tak för att elda upp hatstämningar mot muslimer, som sen skapar splittring osv. Man kan läsa Avpixlat, men man ska ha jävligt klart för sig att de kuvar sig för Israel och Soros och bankfamiljer.

Jag tycker att Avpixlat är en mycket bättre nyhetssajt än Fria Tider. Avpixlats nyhetsurval är bättre. Avpixlat sorterar bort alla nyheter om otrevliga saker som judar gör. Det tycker jag är praktiskt eftersom man själv slipper blunda. Avpixlat gör så att säga jobbet åt en och man slipper läsa artiklar som dessa:

Israelisk chefsrabbin kritiseras för att ha godkänt våldtäkter

http://www.friatider.se/israelisk-ch...-nt-v-ldt-kter

Israel sörjer folkkär ledares bortgång

http://www.friatider.se/israel-sorje...dares-bortgang

Det är också bra att Avpixlat är en, för att citera dem själva, "partilojal sajt" som aldrig kritiserar SD. Jag tycker att allt SD-ledningen gör är bra och saker som är bra ska man ju inte kritisera, eller hur? Men Fria Tider kritiserar ibland SD och det är ju inte bra?

Avpixlat är det som gäller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in