Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Helt ärligt så hade jag aldrig hört talas om Alexa innan den här tråden. Kia kände jag till eftersom det är det som media använder.
Jag säger inte att Avpixlat fuskar, jag säger bara att Alexa inte används av seriösa sajter då den inte står högt i kurs hos t ex annonsörer. Dom använder det betydligt säkrare Kia.
Det finns folk i den här tråden som är helt besatta av Alexa. Jag ville bara visa på att det är en osäker mätmetod.
Ni som hänger upp er på att jag länkar till ett forum. Ni är på ett forum. Anonymt. Precis som dom. Så då är det ni skriver här helt orelevant.
Men å andra sidan så var merparten av mina länkar inga forum, utan länkar till programvaror som ökar alexa-ranken.
ta de lugnt boys! h*n tjinkar loss för att Avpixlat klättrar sakta men säkert till toppen, plats 48a idag!
det är dags för dig med att inse att det är väldigt många som läser den här bloggen. Avpixlat hade inte legat där de gör idag om det inte hade varit för att de har väldigt många läsare.
folk vill inte läsa en tillgjord tidning som Ab när man kan läsa saker som är rakt på sak, inga mörkningar utan alltid svart på vitt!
du ska ju inte sitta där hemma och tro att inte folk snackar om invandringspolitiken? ALLA snackar om det, även många invandrare själva! Sverige behöver den här sidan!
jag tycker ni som är för invandring ska slå era
smarta huvuden ihop, iallafall försöka! och gör någon liknande sida? ta upp allt gott som invandringen ge oss svenskar i vardagen.
eller ni kanske har svårt att medla fram allt positivt Invandringen har gjort för oss?
ta dig nu en ordentlig tankeställare, och överväg om du ska skjuta dig själv, för Avpixlat kommer fortsätta uppåt, va så säker!