Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Statistikfusket fortsätter.
Trams. - Sydsvenskan ligger redan rejält efter Avpixlat på är nu på 84e plats jämfört med APs 76 och sydsvenskan skall avskeda 80 pers och
det roligaste av allt är att Sydsvenskans ledningen inte förstår varför. - Snacka om självsegregation och inkompetens. Hade jag misslyckats så hårt personligen som sydsvenskans 08-styrda PK-ledning hade jag i alla falla haft förnuftet att säga till mig själva att jag inte klarar detta, jag måste avgå/dra mig undan för företagets bästa. - Istället kör de hela Sydsvenskan i botten med flaggan i topp. Av rent egocentriska personliga skäl. (det är nån nannans fel, det fuskas osv) När en nystartad sajt som Avpixlat på veckor snarare än månader rusar förbi så är man inget annat än ett totalt fiasko, - men likt jagade diktatorer så slåss de för den egna egocentriska prestigen snarare än andras bästa.
Är den döende Sydsvenskan resultatet av statistiskfusk tror du? Lägenhetspriserna i Malmö har rasat 8% på några veckor. Ingen jävel vill ju bo i stan längre (vilket inte beror på "ränteläget") och nu talar vi ofta om sydsvenskans tidigare prenumeranter. - Den 08-styrda Sydsvenskan har inte en chans i framtiden eftersom ledningen enbart anställer klonade åsiktskopior av de själva.
Aldrig i tidningens historia har Sydsvenskan befunnit sig så långt från tidningens läsare och verkligheten som idag. - Ledningen är ju totalinkompetent. Om Jyllandspostens ledning hade kontrollerat Sydsvenskan hade de fått nyanställa.