Citat:
Halmgubbe deluxe. Sluta fjanta dig som att det som krävs är att du ska ställa dig i direktsänd TV och svära in eden som SD-trogen inför hela folkets ögon. Detta handlar om anonyma opinionsmätningar. Ingen, ingenstans har någonsin riskerat jobb/karriärsmöjligheter/social utfrysning genom att delta i en sådan. Hur skulle det gå till menar du? Att nån mupp som ringer hundra samtal om dan för Sifo skulle vara hemlig agent för PK-maffians Stasi och rapportera till högre ort? ”Ja hej, det är agent XP-147 på Sifo, det gäller en 7401XX Svenneson som uppger SD-sympati. Enligt registren är hen mellanchef på en mellansvensk kommun. Påbörja operation exponering och permittering, töm hens bankkonton, plantera in barnporr på hens dator och polisanmäl. Hen ska vara utblottad senast 1 juni”.
Fullständigt fiktivt riskscenario, bara jävla hittepå för att maskera att man har 0,5 cm kuk bakom gylfen. Vad ska vi med såna ”Sverigevänner” till när det börjar blåsa? Noll lojalitet, noll mod, börjar skramla i knäna och uppger ”MP!” i skräck för nån random kvinna som sitter i ett bås beväpnad med headset och kollegieblock. Jag antar att när det blir krig så är det vi som korrekt uppger SD i opinionsmätningar som förväntas slå en järnring runt dessa malajer och vapenvägrare medan de kissar i byxan och ropar på mamma? Såna väljare förtjänar opinionsmätningar med oviktad rådata där SD har lägre än i Sifo. Dessa råttor har makten att lyfta SD i Sifo, SCB etc till Sentionivåer när de vill, men de vägrar, och sen skyller de på OI. Kräk.
Jaha, du var inte färdig med sagostunden? Vilka har ”skitit i att göra nånting åt det”? Novus vidtog åtgärder redan i november 2014, övriga har rullat ut hybridlösningar under senaste 1-2 åren. Hos i alla fall Demoskop och Ipsos har det gjort märkbar skillnad. Om skillnaden inte släcker din glupande aptit på de höga siffror som SD-sympatisörer vägrar bjuda dig på får du väl gå och gråtkräkas i samma toastol där du brukar sittkissa.
Fullständigt fiktivt riskscenario, bara jävla hittepå för att maskera att man har 0,5 cm kuk bakom gylfen. Vad ska vi med såna ”Sverigevänner” till när det börjar blåsa? Noll lojalitet, noll mod, börjar skramla i knäna och uppger ”MP!” i skräck för nån random kvinna som sitter i ett bås beväpnad med headset och kollegieblock. Jag antar att när det blir krig så är det vi som korrekt uppger SD i opinionsmätningar som förväntas slå en järnring runt dessa malajer och vapenvägrare medan de kissar i byxan och ropar på mamma? Såna väljare förtjänar opinionsmätningar med oviktad rådata där SD har lägre än i Sifo. Dessa råttor har makten att lyfta SD i Sifo, SCB etc till Sentionivåer när de vill, men de vägrar, och sen skyller de på OI. Kräk.
Jaha, du var inte färdig med sagostunden? Vilka har ”skitit i att göra nånting åt det”? Novus vidtog åtgärder redan i november 2014, övriga har rullat ut hybridlösningar under senaste 1-2 åren. Hos i alla fall Demoskop och Ipsos har det gjort märkbar skillnad. Om skillnaden inte släcker din glupande aptit på de höga siffror som SD-sympatisörer vägrar bjuda dig på får du väl gå och gråtkräkas i samma toastol där du brukar sittkissa.
Det är känslan vi pratar om. Folk tror att så kan vara fallet. Sen att det finns bevis för att SD-medlemmar blivit portade från fackförbund etc. stärker en sån känsla. Du menar att folk inte riskerar social uthängning om dom skulle uppge SD i luren på jobbet och nån värdegrundspolis skulle höra samtalet?
Även om det är fegt innebär det inte att det är osant. Det är antagligen främst dom som vågar uppge SD som spyr på OI's. Guilt på association much?
Jättefint att blanda in 10% web eller skriva milslånga artiklar hur man försöker o försöker men ändå inte lyckas. Eftersom man totalt ignorerar det faktum att många SD-sympatisörer skiter i att delta. Det räcker inte att försöka hitta dom bland respondenterna.
