Citat:
Ursprungligen postat av
Djimmie
Och det missnöjet visade man inte mellan 2010-2014?
Jag skrev innan att runt 13% brukar taket vara på ett missnöjesparti!Så grattis SD till ett bra val 14!Jag skulle bli mer imponerad om dom fick runt 13% igen!För att komma över 13%måste man ha en politik och just det har SD inte nu!Dom har för många personer på fel plats och för ingen politik alls!