Citat:
Ursprungligen postat av
Lost-Soul
Svenskhatande rektorer kan såklart spela in men jag har svårt att tro att fenomenet utspelade sig på så många skolor att det hade betydande inverkan på resultatet.
I vilket fall så tror jag att vi ändå får ungdomarna med oss de närmsta åren, är det någonstans det mångkulturella helvetet får härja fritt så är det i skolkorridorerna.
Nyanlända muslimerna Achmed och Muhammed som hastigt slussats in i svenska skolor har sällan koll på svensk kvinnosyn och begreppet "vända andra kinden till" osv.
Utan det är all-in när det gäller Mena-style och det lär lämna få F!-sympatisörer bakom sig.
SD har framtiden för sig när det gäller alla åldersgrupper.
Jag önskar såklart att du kommer att få rätt. Personligen är jag dock lite tveksam till att de yngre åldersgrupperna kommer att bejaka nationalismen, och det på grund av två faktorer. Den ena är givetvis den ursinniga propagandan. Den andra faktorn är att man vuxit upp i det mångkulturella samhället och inte har några egna erfarenheter av något annat.
Där det fortfarande finns tillväxtpotential är hos vuxna etniska svenskar. Och då allra helst i åldern 35+. Under det senaste året har människors blockeringar kring att uttrycka sina åsikter om massinvandringen allteftersom försvunnit. Det verkligen kokar av vrede i denna åldersgrupp, och det känns som att trycket bara ökar och ökar. Och inte bara i Sverige, utan även i resten av Europa och i USA.
Tids nog, om inte regimen börjar att mörda folk, så kommer hegemonin till slut att förändras. Och då kommer även propagandan till barn och unga att bli annorlunda och mer nationellt tillrättalagd. Men fram tills att så sker kommer vi att få en förlorad generation.