2011-10-21, 22:59
Medlem
Tjena!

Jag undrar om man kan lyckas lura till sig en operation.

Det är så här jag käkade anabola när jag va yngre och tyvärr inte va helt påläst om saker och ting så jag utvecklade så kallade bitchtits, dessa försvann en del men dom är fortfarande kvar och de syns. Inte jätte mycket men de är så ja tycker de är fult iallafall.

När jag utvecklade dom gjorde de sjukt jävla ont och dom va svullna som fan. Men detta gick ju över när man slutade och började köra på Nolvadex och sådana grejer när man kurade dom följande gångerna.

Ja kurar inte längre utan tränar "naturligt" nu.

Nu till min fråga: Kan de finnas en chans att man skulle kunna få detta fixat så att säga. Jag kan ju säga att dom faktiskt sväller lite och gör ont när man har tränat duktigt ett tag.

Så mina argument är till läkaren att jag lider av att de är fult och sen överdriva lite och påstå att de gör ont i dom ofta för att då få operera ut svullnaden.

Nu är ju inte läkare dumma i huvudet och jag är rätt grov så dom lär ju fråga om jag tagit preparat detta har jag dock inte gjort på mer än två år. Hur ska man lyckas övertyga dom om annt?

Är ju folk som har detta problemet här på FB skulle jag tro, hur löste ni de?
Citera
2011-10-21, 23:24
Medlem
HarmonicAces avatar
Blir nog svårt. Dina BT's är nog mest synliga för dig. Jag hade aldrig i helvetet rekomenderat dig för en landstingsfinansierad operation. Speciellt om du är grov.
Citera
2011-10-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarmonicAce
Blir nog svårt. Dina BT's är nog mest synliga för dig. Jag hade aldrig i helvetet rekomenderat dig för en landstingsfinansierad operation. Speciellt om du är grov.

Nej ja tror med de kan va svårt. Men om man för en övertygande disskusion med läkaren och bestämt hävdar att de inte beror på steroider och domm även får göra tester på en så borde de ju inte synas något. Frågan är ju om dom inte bara skulle skita i en ändå.

Ingen som vet va de kan kosta med en sån operation? Har kollat runt lite men är ju inte direkt som att de är jätte vanligt.
Citera
2011-10-21, 23:37
Medlem
HarmonicAces avatar
Ungefär efter vanliga fettsugningar och penisaugumentationer när det gäller män, i vanlighet. På Akademikliniken för några år sedan.
Citera
2011-10-21, 23:41
Medlem
HarmonicAces avatar
Räkna med 30 lax, om det inte sker dagkirurgiskt (vilket det mycket väl kan göra) då kostnaden bör vara hälften.
Citera
2011-10-22, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarmonicAce
Räkna med 30 lax, om det inte sker dagkirurgiskt (vilket det mycket väl kan göra) då kostnaden bör vara hälften.

Hoppla...de va nte billigt. Tsck för svaren iallafall
Citera
2011-10-22, 00:34
Medlem
HarmonicAces avatar
Du kan dock göra det i Estland för nästan halva kostnaden, och jag skulle nog själv våga det. Det är en väldigt basic operation då det inte finns makignitetsmisstanke. Troligtvis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in