2011-10-21, 00:53
Bannlyst
Har några mörka småprickar, typ 4 st, vid penisroten på ovansidan av min drule.
Dessa kom för kanske 4 år sedan och jag har alltid trott att det varit prickar/leverfläckar.

Jag läste runt lite om kondylom och tittade bilder från utländska sidor och fann något liknande även om mina är mindre och mer prickliknande. Se länk:

http://www.dermafoto.com/diseases/ge...or-condyloma/#

Vad tror ni? Prickar eller kondylom?
Citera
2011-10-21, 01:04
Bannlyst
Oj skrev fel, det är min kompis som har dessa prickar...inte jag!

Citera
2011-10-21, 01:05
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deff1897
Oj skrev fel, det är min kompis som har dessa prickar...inte jag!

Hah, vi säger så .

Skämt åsido - känns allting normalt? T.ex. när prickarna vidrör kalsongernas insida, gör det ont?
Citera
2011-10-21, 01:10
Bannlyst
Ringde polaren nu!

Han sa att det inte kändes något alls...
Citera
2011-10-21, 01:23
Medlem
Liottas avatar
Kondylom behöver inte kännas av. Däremot brukar kondylomsymptomen försvinna efter nått år.
Citera
2011-10-21, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liotta
Kondylom behöver inte kännas av. Däremot brukar kondylomsymptomen försvinna efter nått år.

Det finns olika typer av kondylom! En del syns och kan bli stooora och den andra syns inte annat än om man penslar på lite ättika..

http://www.google.se/search?hl=sv&q=...AsHf4QTFx4TYBA

.
Citera
2011-10-22, 22:38
Bannlyst
Kom igen nu!
Citera
2011-10-23, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deff1897
Kom igen nu!

VAddå kom igen nu!

Eftersom dina sexuella erfarenheter sträcker sig till fröken höger så kan du knappast ha Kondylom...

Om du dessutom inte ens ids söka själv så kan jag tala om för dig att det sitter på ollonet, inte vid kukroten...

.
Citera
2011-10-23, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
VAddå kom igen nu!

Eftersom dina sexuella erfarenheter sträcker sig till fröken höger så kan du knappast ha Kondylom...

Om du dessutom inte ens ids söka själv så kan jag tala om för dig att det sitter på ollonet, inte vid kukroten...

.

Du har fel de kan sitta runt om hela området ända till anus
Citera
2011-10-23, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
VAddå kom igen nu!

.

Vilken misslyckad och korkad människa du är. Kondylom kan du faktiskt få i munnen.

Nåväl. Av det jag kommit fram till är att färgen på vårtorna beror mkt på hudens pigment så det är svårt att svara på om det nu är kondylom eller vanliga prickar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in