2013-10-10, 12:25
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rafarafa
asså, en person vill träffa mig och jag kan inte se vem det är. driver du?
Det är säkert bara en bluff för att få dig att betala. När du väl betalat upphör inkommandet av flörter och mejl.
Citera
2013-10-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Det är säkert bara en bluff för att få dig att betala. När du väl betalat upphör inkommandet av flörter och mejl.
vilka sidor är bättre då?
Citera
2013-10-10, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson

Tror inte det är en bluff. Bluffarna brukar låta "vill chatta med dig". Att nån "vill träffa dig" betyder bara att någon klickat "ja" på encounters, och nej du kan inte se vem i gratisversionen. Däremot kan du se när både du och den andra klickat "ja" på varandra. Så vill du veta vem som vill träffa dig får du fortsätta bedöma folk tills du klickar "ja" på rätt person.
Citera
2013-10-10, 21:44
Medlem
Kollar runt lite på internet vet inte vad jag ska tro vill ha en tjej från polen ryssland eller ukraina. En väldig massa scammers och även scammers kontaktsidor som gör allt för att blåsa dig på pengar. Har även läst om någon kille som hade barn emd en ryska men hon skilde sig och stack för han inte hade tillräkeligt med pengar, kanske var det bara ett fall på 1000 men trodde att hon var seriös om man skaffar barn med henne.

Finns det någon seriös kontaktsida man kan kolla på ? erfarenheter och hur skam man gå till väga ? för att inte bli lurad ? Skickar så klart aldrig pengar till de som jag inte mött i verkligheten.
Citera
2013-10-10, 22:01
Medlem
Jag har träffat fyra tjejer från två olika dejtingsiter. Alla har varit smått överviktiga, alla har ljugit om det i sina profiler och ingen har haft riktigt realistiska bilder. Vafan är det för fel på kvinnorna på dessa siter? Det är ju inte som om jag kommer ändra min smak efter jag träffat dem.
Citera
2013-10-10, 22:25
Medlem
Bara att ta bort då skypa med dem så ser du hur de ser ut i verkligheten. Har sökt efter en svensk vettig tjej men det är lika stor chans som att vinna på jackpott. Därför provar jag det här istället. Räknar inte med att första tjejen ska vara den rätta nej om den tusende är det så är det bra. Det får ta lite tid om det ska vara en livslång relation

vilka sidor har du kollat på ?
Citera
2013-10-11, 09:45
Medlem
Jo skype är en bra idé, det blir det nog innan jag träffar någon ny genom internet. Okcupid och innan dess spraydate.
Citera
2013-10-11, 10:21
Medlem
Någon 35-åring utan bild/text, mejlar: Kan du tänkas att få dina fötter slickade och masserade?
Är en vårdad/tränad man som verkligen älskar det =)

Jag älskar massage, men skulle inte tro det va. Få ännu en knäppgök på halsen.
Citera
2013-10-22, 21:27
Medlem
Nätdejting, böhever en mall!

Som ni alla vet så fullkomligt svämmar det över utav misslyckade manliga nätdejtare, liksom jag. En gång i tiden så lät jag en kompis skriva en konversation med en random tjej, och till min stora förvåning så fungerade det!, Jag använde sedan denna konversationen som en mall och hör och häpna! det fungerade och jag träffade otroligt nog min första flickvän "mallen" är dock borta sen länge och kan omöjligt återskapa vad jag skrev då det faktiskt inte var mina ord.

Det jag är ute efter här är att ni som faktiskt har den där sociala skriftliga kompetensen kan i princip copy pasta en lyckad konversation med en dam, helst från början till slut, och ta bort namn och dylikt, dock inte ändra någonting annat!

Och helst inget moralsnack om hurvida man ska vara sig själv osv... det visar jag när jag väl möter en person, inte via text.

Tanken är givetvis att detta skulle kunna hjälpa många ensamma socialt stukade individer.
Citera
2013-10-22, 21:40
Medlem
Ogdens avatar
Sammanfogade ämnen.

/mod
Citera
2013-10-22, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Någon 35-åring utan bild/text, mejlar: Kan du tänkas att få dina fötter slickade och masserade?
Är en vårdad/tränad man som verkligen älskar det =)

Jag älskar massage, men skulle inte tro det va. Få ännu en knäppgök på halsen.

tror inte heller det, du gjorde nog rätt i att prioritera bort honom.
Citera
2013-10-22, 21:45
Medlem
WorthyBeings avatar
Gäller match.com
Hade en tjej på kroken och vi hade mejlat en del och planerat dejt nästa vecka. Nu har mailen från/till henne försvunnit och kan inte hitta henne på sajten, betyder det att hon avregistrerat sig, eller är jag bara blockerad?

Dissad är jag med stor sannolikhet, men vore intressant veta vad som hänt rent tekniskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in