2013-10-07, 17:19
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart
Jävla HP!

Hittade en perfekt matchning som jag skulle flirta med så går inte det för mitt konto har osynligt som status! Vad gör man då? Bara väntar?

Trist.

HAHAHA jag älskart, har ett hp konto och titt som tätt kommer det flirtar, man checkar upp deras profiler och där vill ni ha världens utlägg i mailform för ett ens ska bry sig om att ens titta på det. Ni kvinnor är en väldigt lustig sort
Senast redigerad av Wheeler88 2013-10-07 kl. 17:25.
Citera
2013-10-07, 19:14
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
HAHAHA jag älskart, har ett hp konto och titt som tätt kommer det flirtar, man checkar upp deras profiler och där vill ni ha världens utlägg i mailform för ett ens ska bry sig om att ens titta på det. Ni kvinnor är en väldigt lustig sort

Haha, nej...vadå ni? Min profil är osynlig så du vet inget om vad jag vill ha. Men jag förstår att du menar dom andra kvinnorna som visat intresse för dig.

Jag har ju då inte lyckats skicka en flirt till någon men skulle jag göra det så skulle det vara av den anledningen att jag var intresserad och för att jag vill att han ska titta på min sida och avgöra om han eventuellt är intresserad så han då kan flirta tillbaka eller skriva ett hej.

Skulle jag inte vara intresserad så skulle jag inte heller skicka en flirt.

Jag kan även tänka mig att skriva till honom direkt. Risken finns att jag får ett nej tack tillbaka men det är väl så i övriga livet också så jag ser inget konstigt med det.

Nu måste jag logga in och kolla om jag är synlig.

En fråga: om det nu skulle vara så att jag har fått massor med meddelanden eller flirtar måste jag då svara på dom om jag inte är intresserad eller är det bara att ignorera dessa? Känns ju inte helt artigt att bara ignorera men tänk om det är jättemånga? Jag har ju läst skräckexempel med 200 mess i inkorgen och sånt så att säga
Citera
2013-10-07, 19:57
Medlem
Citat:
Haha, nej...vadå ni? Min profil är osynlig så du vet inget om vad jag vill ha. Men jag förstår att du menar dom andra kvinnorna som visat intresse för dig.

Jag har ju då inte lyckats skicka en flirt till någon men skulle jag göra det så skulle det vara av den anledningen att jag var intresserad och för att jag vill att han ska titta på min sida och avgöra om han eventuellt är intresserad så han då kan flirta tillbaka eller skriva ett hej.

Skulle jag inte vara intresserad så skulle jag inte heller skicka en flirt.

Jag kan även tänka mig att skriva till honom direkt. Risken finns att jag får ett nej tack tillbaka men det är väl så i övriga livet också så jag ser inget konstigt med det.

Nu måste jag logga in och kolla om jag är synlig.

En fråga: om det nu skulle vara så att jag har fått massor med meddelanden eller flirtar måste jag då svara på dom om jag inte är intresserad eller är det bara att ignorera dessa? Känns ju inte helt artigt att bara ignorera men tänk om det är jättemånga? Jag har ju läst skräckexempel med 200 mess i inkorgen och sånt så att säga

Går ju inte att pm:a dig sötnos!
Citera
2013-10-07, 23:01
Medlem
lagomsmarts avatar
Hallå, vad ska man skriva för att få bra svar?
Jag vill inte bara få flörtar ifrån enögde enok men just nu är min presentation ett riktigt bottennapp för jag visste inte vad jag skulle skriva.
Citera
2013-10-09, 00:14
Medlem
Det är fantastiskt hur många som sorteras bort när man skriver att man inte är där för att ligga. Bra då vet samtliga var alla står men även lite tragiskt.
Senast redigerad av Liljor 2013-10-09 kl. 00:17.
Citera
2013-10-09, 09:19
Medlem
mint-users avatar
Efter att jag uppdaterade min profiltext med att jag söker en mentalt frisk kvinna som är färdig med sitt förflutna så har jag inte fått ett endaste meddelande längre?! Det är nästan så att man blir mörkrädd
Citera
2013-10-09, 11:02
Medlem
Splatterboys avatar
På den tiden då jag fortfarande dejtade så inleddes var och varannat mejl från kvinnorna med "ligga?".
Citera
2013-10-09, 19:09
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mint-user
Efter att jag uppdaterade min profiltext med att jag söker en mentalt frisk kvinna som är färdig med sitt förflutna så har jag inte fått ett endaste meddelande längre?! Det är nästan så att man blir mörkrädd

Läste något sånt på en sida, så jag vågade inte skriva...
Nej, hade jag vågat men klickade mest runt på olika sidor.

Fan, jag tycker det blir svårt att skriva till folk när det är så pretentiöst. Jag har aldrig varit på riktigt dejt och har inte direkt nätdejtat heller. Nu ska man sitta och förklara vad man har för intressen och vad man gör på dagarna och vad man gillar och sånt. Det där är ju så svårt att skriva om, och tråkigt att läsa om också. Det blir så trista dialoger och jag vet inte men jag tycker inte det säger någonting knappt om hur man är heller, man kan ju fortfarande vara en supertrist person men som verkar nice över nätet.

Och sen att skriva en presentation är supersvårt, och ha bilder som representerar hur man är. Det är så många som har överdrivna presentationer och bilder så det känns inte äkta, bara fejk allting.
Kanske får ge det lite mer tid.
Citera
2013-10-09, 19:57
Medlem
Citat:
Läste något sånt på en sida, så jag vågade inte skriva...
Nej, hade jag vågat men klickade mest runt på olika sidor.

Fan, jag tycker det blir svårt att skriva till folk när det är så pretentiöst. Jag har aldrig varit på riktigt dejt och har inte direkt nätdejtat heller. Nu ska man sitta och förklara vad man har för intressen och vad man gör på dagarna och vad man gillar och sånt. Det där är ju så svårt att skriva om, och tråkigt att läsa om också. Det blir så trista dialoger och jag vet inte men jag tycker inte det säger någonting knappt om hur man är heller, man kan ju fortfarande vara en supertrist person men som verkar nice över nätet.

Och sen att skriva en presentation är supersvårt, och ha bilder som representerar hur man är. Det är så många som har överdrivna presentationer och bilder så det känns inte äkta, bara fejk allting.
Kanske får ge det lite mer tid.

Det är skitsvårt att hålla konversationen vid liv till slut via nätet, saker man kan snacka om tar ju slut helt enkelt.
Citera
2013-10-10, 02:22
Medlem
blev precis medlem på badoo, allting kostar ju pengar?

kan ni ngn bra sida som är gratis?
Citera
2013-10-10, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rafarafa
blev precis medlem på badoo, allting kostar ju pengar?

kan ni ngn bra sida som är gratis?

Vad menar du med allting? Går ju fortfarande att skriva med folk utan kostnad, det räcker väl?
Citera
2013-10-10, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Vad menar du med allting? Går ju fortfarande att skriva med folk utan kostnad, det räcker väl?
asså, en person vill träffa mig och jag kan inte se vem det är. driver du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in