Citat:
Ursprungligen postat av
g3n3ral
Jävlar vilken skillnad det gör att lägga upp två nya bilder, ta bort den gamla och skriva om presentationen som inte säger lika mycket om mig som innan. Jag har nog fått 5 flirtar och lika många mail på två dagar.
Men nu till det negativa, överviktiga tjejer(med några kilon för mycket och väger säkert mer än mig) och som är 5 poängare till resten av utseendet har en tendens att kontakta mig. Har de ingen verklighetsförankring och för högsjälvkänsla, för vi spelar inte i samma liga. Många är kanske jätte trevliga, men de attraherad mig inte alls.
1. Hur ska dom kunna veta vem du är attraherad av? Det finns många män som gillar kurviga och tjocka kvinnor, med "riktiga former" som man säger.
"Vi spelar inte i samma liga" - ett uttryck som är helt irrelevant, då ingen utom DU kan veta vilka personer du tänder på, och de du tänder på vet inte om det förräns du talar om det för dem.
De människor du anser har samma "nivå" som du, kanske själva anser dig och de vara helt olika nivåer? Det är nämligen individuellt vad man anser vara attraktivt och DU bestämmer ju inte vad andra tycker är 10 poäng.
2. Är det enbart sex du vill ha, eftersom det inte spelar någon roll hur trevlig eller intelligent en kvinna är?

Du kanske ska skriva det i din profil då...