2013-07-19, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Vad fan menar tjejer med att de söker en vän som är man?

Generellt att de egentligen är ute efter något seriöst, men vill ta det lite lugnare och låta det växa fram. Ett fåtal vill faktiskt bara ha vänner, de kan vara nyinflyttade eller vad som helst, och trivs med killar i sin bekantskapskrets. De jag träffat på har allt som oftast varit den första kategorin.
Citera
2013-07-19, 15:05
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetaFlux
Varför är det en massa efterblivna, fula tjockisar, som skriver till snygga, vältränade högutbildade människor?

Tror dom att det är en fantasivärld dom befinner sig i, där Darwins regler helt plötsligt är satta ur spel eller tror dom att det är någon jävla postorderkatalog?

Tjockisar ska naturligtvis skriva till andra tjockisar, fula människor ska skriva till andra fula människor, idioter till andra idioter, osv...

På det sättet skulle det ju inte behöva vara så mycket ensamma olyckliga människor och så skulle jag inte behöva få så förbannat mycket skräppost!!!

Hahaha, jag älskar dig!
Citera
2013-07-19, 16:24
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorEbba
Ni killar som nätdejtar- hur många tjejer har ni mött i verkligheten från den nätsida ni är reggad på?

Sen jag började när jag var 17 så har jag träffat 12 tjejer, med tre av dom blev det förhållande med, två långa i några år och en kort i några veckor. Är 26 nu och har inte dejtat i två år. Hela dejt grejen deprimerar mig som fan.
Citera
2013-07-19, 22:07
Medlem
Höstlängtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetaFlux
Varför är det en massa efterblivna, fula tjockisar, som skriver till snygga, vältränade högutbildade människor?

Tror dom att det är en fantasivärld dom befinner sig i, där Darwins regler helt plötsligt är satta ur spel eller tror dom att det är någon jävla postorderkatalog?

Tjockisar ska naturligtvis skriva till andra tjockisar, fula människor ska skriva till andra fula människor, idioter till andra idioter, osv...

På det sättet skulle det ju inte behöva vara så mycket ensamma olyckliga människor och så skulle jag inte behöva få så förbannat mycket skräppost!!!

En ännu bättre fråga är varför du citerade mitt inlägg?
Jag är varken en efterbliven, ful, tjockis eller en som har problem med sagd kategori kvinnor.
Citera
2013-07-20, 06:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Höstlängtan
En ännu bättre fråga är varför du citerade mitt inlägg?
Jag är varken en efterbliven, ful, tjockis eller en som har problem med sagd kategori kvinnor.
Jag har märkt att ingen svarar på ens inlägg, om man inte citerar andras inlägg, folk svarar mest bara på citat.
Det känns rätt meningslöst att sitta här och prata med sig själv.
Citera
2013-07-20, 11:39
Medlem
AhnenErbes avatar
Citat:
Ni killar som nätdejtar- hur många tjejer har ni mött i verkligheten från den nätsida ni är reggad på?

Jag i verkligheten träffat 7 st från HP.

Hånglat med 5.

Knullat med 4.

Blivit tillsammans med 2, varav en är min nuvarande flickvän.

Det krävdes dock en fruktansvärd mängd tid framför datorn, fruktansvärda mängder mail, och nästan alla tjejer i hela Skåne blockerade innan jag till slut gick i mål.
Citera
2013-07-20, 11:54
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AhnenErbe
Jag i verkligheten träffat 7 st från HP.

Hånglat med 5.

Knullat med 4.

Blivit tillsammans med 2, varav en är min nuvarande flickvän.

Det krävdes dock en fruktansvärd mängd tid framför datorn, fruktansvärda mängder mail, och nästan alla tjejer i hela Skåne blockerade innan jag till slut gick i mål.

Hehe flyttar du om det tar slut med den nuvarande då
Citera
2013-07-20, 16:28
Medlem
Citat:
Har skrivit till säkert 400-500 tjejer dom senaste tre åren där jag har fått svar ifrån kanske 10 och träffat fem där tre av dom aldrig svarade på sms igen efter det. Den fjärde försökte vara snäll och hittade på ursäker till att inte träffas igen tills jag tröttnade. Den femte blev jag vän med och vi träffas kanske en gång i halvåret.

Efter den sista som var för ca ett halvår sedan har jag gett upp. Tjejer gillar verkligen inte mig.
Senast redigerad av Bauber 2013-07-20 kl. 16:42.
Citera
2013-07-20, 16:52
Bannlyst
Citat:

Jag har träffat runt 30-35 (tappat räkningen). Började nätdejta runt 2007. Har haft kontakt med betydligt fler tjejer än så (via mobil, sms etC), men många vågar inte träffas i verkligheten. Hade två mobiltelefoner så det var ganska lätt att hålla reda på folk.

Sanningen är att jag personligen lyckas få till det med mycket snyggare tjejer i verkligheten än med någon (som bäst average tjej) på dejtingsidor. Jag antar att det är så för de flesta andra män också.
Citera
2013-07-21, 13:48
Medlem
Jävlar vilken skillnad det gör att lägga upp två nya bilder, ta bort den gamla och skriva om presentationen som inte säger lika mycket om mig som innan. Jag har nog fått 5 flirtar och lika många mail på två dagar.

Men nu till det negativa, överviktiga tjejer(med några kilon för mycket och väger säkert mer än mig) och som är 5 poängare till resten av utseendet har en tendens att kontakta mig. Har de ingen verklighetsförankring och för högsjälvkänsla, för vi spelar inte i samma liga. Många är kanske jätte trevliga, men de attraherad mig inte alls.
Citera
2013-07-21, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av g3n3ral
Jävlar vilken skillnad det gör att lägga upp två nya bilder, ta bort den gamla och skriva om presentationen som inte säger lika mycket om mig som innan. Jag har nog fått 5 flirtar och lika många mail på två dagar.

Men nu till det negativa, överviktiga tjejer(med några kilon för mycket och väger säkert mer än mig) och som är 5 poängare till resten av utseendet har en tendens att kontakta mig. Har de ingen verklighetsförankring och för högsjälvkänsla, för vi spelar inte i samma liga. Många är kanske jätte trevliga, men de attraherad mig inte alls.
Dom tror att det är en postorderkatalog, som jag sa tidigare.
Citera
2013-07-21, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g3n3ral

1. Hur ska dom kunna veta vem du är attraherad av? Det finns många män som gillar kurviga och tjocka kvinnor, med "riktiga former" som man säger.

"Vi spelar inte i samma liga" - ett uttryck som är helt irrelevant, då ingen utom DU kan veta vilka personer du tänder på, och de du tänder på vet inte om det förräns du talar om det för dem.
De människor du anser har samma "nivå" som du, kanske själva anser dig och de vara helt olika nivåer? Det är nämligen individuellt vad man anser vara attraktivt och DU bestämmer ju inte vad andra tycker är 10 poäng.

2. Är det enbart sex du vill ha, eftersom det inte spelar någon roll hur trevlig eller intelligent en kvinna är? Du kanske ska skriva det i din profil då...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in