2013-04-19, 18:04
Medlem
GrungyDudes avatar
Sedan så är det många asiatiska tjejer som skriver till mig på den där vänsajten. Vilket bekräftar teorin att de gillar vita killar.
Citera
2013-04-19, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
Sedan så är det många asiatiska tjejer som skriver till mig på den där vänsajten. Vilket bekräftar teorin att de gillar vita killar.

Vilken vänsajt pratar du om?
Citera
2013-04-19, 20:28
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelheten
Vilken vänsajt pratar du om?

Interpals. Har haft måttlig framgång där. Sexsnackat med en thaibrud. Har man en rolig profil så kontaktar tjejer en.
Citera
2013-04-19, 23:22
Medlem
hur fan vågar ni nätdejta? De kan va sjuka människor som kan misshandla o döda er på första dejten. sjukt val.
Citera
2013-04-19, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gemigenanledning
hur fan vågar ni nätdejta? De kan va sjuka människor som kan misshandla o döda er på första dejten. sjukt val.

Det kan krogragget med. Eller arbetskollegan. Eller kompisens bror. Eller..

Dårar finns överallt, och de riktiga dårarna är fullt kapabla att dölja det.
Citera
2013-04-20, 10:46
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemigenanledning

Det känns rätt dumt att lämna en massa digitala spår efter sig. Då är nog Vials tips att du bara träffar någon irl och mördar den bättre.

Men en sådan stark rädsla för nätdejting finns ju och man kan spela på den. Ibland när jag talat med någon ett par ggr och vill föra in samtalet på att träffas så har jag skickat något sådant här:

Citera
2013-04-20, 16:34
Bannlyst
Singlar i Jönköping, se hit!
http://www.facebook.com/groups/329100617193378/
Citera
2013-04-20, 19:21
Medlem
Morgonrodnads avatar
Kom hem från ett barnkalas för en stund sedan och är precis så där lagom full.

Spammade ut en hel del. Dryg men rolig i mina svar. Verkade gå hem, ett nr och en Skypeadress från tjejer som verkar helt ok. Brukar ju normalt aldrig hända så här snabbt.

Är det att det är Lördag? Eller för att jag är extra dryg och rolig? Firar tjejerna bara den store tyske statsmannens födelsedagdag och är extra pepp idag?
Citera
2013-04-20, 19:28
Medlem
Nu blir jag förvirrad, en tjej från Göteborg hade mejlat mig. Vad vill vederbördande?
Citera
2013-04-20, 19:51
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Kom hem från ett barnkalas för en stund sedan och är precis så där lagom full.

Spammade ut en hel del. Dryg men rolig i mina svar. Verkade gå hem, ett nr och en Skypeadress från tjejer som verkar helt ok. Brukar ju normalt aldrig hända så här snabbt.

Är det att det är Lördag? Eller för att jag är extra dryg och rolig? Firar tjejerna bara den store tyske statsmannens födelsedagdag och är extra pepp idag?

Tror snarare att du är på det ideala humöret, kände ungefär samma igår kväll då jag var ute. Tror faktiskt en tjej var intresserad av mig men var inte helt säker på det.

P.S. Har modsen ingen humor eller? Skriver ett dumt inlägg, så får jag en varning. Alltså va fan?
Citera
2013-04-20, 19:51
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Nu blir jag förvirrad, en tjej från Göteborg hade mejlat mig. Vad vill vederbördande?

Lesbisk trekant?
Citera
2013-04-20, 20:10
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor

Vad skriver hon att hon vill?

Vad står det förresten att hon söker? Om det är på HP.

Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
Tror snarare att du är på det ideala humöret, kände ungefär samma igår kväll då jag var ute. Tror faktiskt en tjej var intresserad av mig men var inte helt säker på det.

Du menar att jag bara inbillar mig detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in