hur fan vågar ni nätdejta? De kan va sjuka människor som kan misshandla o döda er på första dejten. sjukt val.
Det känns rätt dumt att lämna en massa digitala spår efter sig. Då är nog Vials tips att du bara träffar någon irl och mördar den bättre.
Men en sådan stark rädsla för nätdejting finns ju och man kan spela på den. Ibland när jag talat med någon ett par ggr och vill föra in samtalet på att träffas så har jag skickat något sådant här:
Dags att ses snart innan vi missar fullmånen. Jag råkar disponera en liten lokal som är perfekt för det. Mörkergränd 13 i Lunda industriområde. Inte stora ingången från gatan men bredvid huset finns en liten trappa ner till källarplanet. Vi möts bakom den andra dörren till vänster. Det är den i pansarstål med igenbommade fönster intill. Om du hör konstiga ljud där inifrån så är det bara grannens lite suspekta musiksmak.
Det finns något magiskt över midnatten, var där på tolvslaget.
P.S. Radera detta lilla mail och låt träffen bli vår romantiska lilla hemlighet.
Kom hem från ett barnkalas för en stund sedan och är precis så där lagom full.
Spammade ut en hel del. Dryg men rolig i mina svar. Verkade gå hem, ett nr och en Skypeadress från tjejer som verkar helt ok. Brukar ju normalt aldrig hända så här snabbt.
Är det att det är Lördag? Eller för att jag är extra dryg och rolig? Firar tjejerna bara den store tyske statsmannens födelsedagdag och är extra pepp idag?
Kom hem från ett barnkalas för en stund sedan och är precis så där lagom full.
Spammade ut en hel del. Dryg men rolig i mina svar. Verkade gå hem, ett nr och en Skypeadress från tjejer som verkar helt ok. Brukar ju normalt aldrig hända så här snabbt.
Är det att det är Lördag? Eller för att jag är extra dryg och rolig? Firar tjejerna bara den store tyske statsmannens födelsedagdag och är extra pepp idag?
Tror snarare att du är på det ideala humöret, kände ungefär samma igår kväll då jag var ute. Tror faktiskt en tjej var intresserad av mig men var inte helt säker på det.
P.S. Har modsen ingen humor eller? Skriver ett dumt inlägg, så får jag en varning. Alltså va fan?
Nu blir jag förvirrad, en tjej från Göteborg hade mejlat mig. Vad vill vederbördande?
Vad skriver hon att hon vill?
Vad står det förresten att hon söker? Om det är på HP.
Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
Tror snarare att du är på det ideala humöret, kände ungefär samma igår kväll då jag var ute. Tror faktiskt en tjej var intresserad av mig men var inte helt säker på det.