2022-07-11, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fightnflight
Jag lägger alltid fram mina brister först. Mitt utbud är faktiskt såpass stort att jag måste ha bort män som dömer mig, snabbt.

Människor berättar för att de vill ha en partner som förstår att deras behov skiljer sig åt. Diagnoser och missbrukshistorik är åtminstone orsaker till att söka partner online. Kontaktnätet är trots allt mindre. Döm du men kom ihåg att alla de där lyckade då är de mest misslyckade . Deras ordnade liv i kombination med oförmåga att hitta en partner irl. Något till och med en isolerad jäkel som jag skulle kunna.

Däremot är det jäkligt illa med respektlösheten eller att folk skiter i vad andra söker eller behöver eftersom de anser att det är någon form av rätt att utnyttja andra. Jag tror att det är något som ständigt växer och att de yngre generationerna har hyfsat grava sociala problem. De som vuxit upp online har lägre social kompetens. Att sedan en del av sexualiteten sker genom teknologi är en sak, att däremot tro att allt o alla ska vara redo att få sex kastad över dem. Skevt som fan... Det är som om blottare normaliserats och istället för att smyga omkring ute, mångdubblats genom att de befinner sig online.
ärligt talat har jag jättesvårt att hänga med i hur du skriver, det är så osammanhängande, rörigt och drar all ens hjärnkraft att jag inte helt förstår vad du skriver. jag får ge upp här. har du missbruksproblematik själv så förstår jag, nog bäst du fokuserar på din unge och skiter i dejtinglivet du.
Citera
2022-07-11, 01:14
..
Citera
2022-07-11, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hangstol
ärligt talat har jag jättesvårt att hänga med i hur du skriver, det är så osammanhängande, rörigt och drar all ens hjärnkraft att jag inte helt förstår vad du skriver. jag får ge upp här. har du missbruksproblematik själv så förstår jag, nog bäst du fokuserar på din unge och skiter i dejtinglivet du.
Det är svårt att hänga med för människor beroende av förmåga att bearbeta information och textförståelse. Problemet skulle lösa sig om du och många andra läste några fler böcker. Din brister är inte nödvändigt sådant som beror på mig

Jag har varken missbruk eller barn

Ha det så fint
Citera
2022-07-20, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hangstol
skulle DU ligga regelbundet med en HIV smittad?

Förutsatt att personen är behandlad så är risken för smitta noll.
Citera
2022-07-20, 17:17
Medlem
Hatbars avatar
Dom svarar och skriver tillbaks för uppmärsamhet och slänger dig en komplingar om du ger dom en först men dom vill inte träffas många av dom. Utan gratis uppmärksamhet för att göda deras egon för det mesta. Från massa killar samtidigt.

Därför hatar jag dessa appar egentligen samtidigt som jag använder dom.. men jag betalar inte för skiten i alla fall!

Önskar att jag föddes för 100 år sedan och slapp eländet det moderna "utvecklade" samhället skapat. Främst med dejtingmarknaden nu helt skev.

Tankar från en ung man som jobbar i motvind.
Senast redigerad av Hatbar 2022-07-20 kl. 17:22.
Citera
2022-07-28, 16:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad menar folk med att man dejtar någon? på vilket sätt är det en utdragen process?

Undertecknat/ första & sista dejten
Citera
2022-07-29, 16:20
Medlem
Kör med en fakeprofil på okcupid och det är helt sjukt hur de typ bara låter en gratisprofil swipa 5 gånger innan man måste vänta 12 timmar... allt för att betala premium.

Jävla äckliga ockerjudar som äger alla dessa skitappar nuförtiden.
Citera
2022-07-29, 17:23
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Hur fejk är whatsflirt? Blir överröst med meddelanden. Men inte av snygga brudar. Typ 5or som skriver. Men gissar att allt är fejk? För inte ens fula brudar brukar ta initiativ på dejtingsajter jag provat innan.

Edit: okej solklart fejk haha. Botar som skriver hela jävla tiden.

Tinder funkar inte alls för mig Funkade skitbra förut innan mitt förra förhållande. Får okej med matchningar men de få (väldigt få) som skriver mer än två meningar slutar bara helt plötsligt. Samma sak varje gång. Kan ha en bra konversation och snacka om att ses men sen dagen efter inget svar och man får aldrig mer svar. Extra trist när det bara är 1 av 20 som svarar öht.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2022-07-29 kl. 17:46.
Citera
2022-07-30, 06:24
Medlem
Någon som testat Goodones? Är det något att ha?
Citera
2022-07-30, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hur fejk är whatsflirt? Blir överröst med meddelanden. Men inte av snygga brudar. Typ 5or som skriver. Men gissar att allt är fejk? För inte ens fula brudar brukar ta initiativ på dejtingsajter jag provat innan.

Edit: okej solklart fejk haha. Botar som skriver hela jävla tiden.

Tinder funkar inte alls för mig Funkade skitbra förut innan mitt förra förhållande. Får okej med matchningar men de få (väldigt få) som skriver mer än två meningar slutar bara helt plötsligt. Samma sak varje gång. Kan ha en bra konversation och snacka om att ses men sen dagen efter inget svar och man får aldrig mer svar. Extra trist när det bara är 1 av 20 som svarar öht.

Kan ha att göra mer att många är rejält trötta på Tinder, i princip alla kvinnor som jag skrivit med tycker att appen är väldigt energikrävande.
Att kvinnor slutat skriva är standard så av 10 konversationer kanske det blir någonting av 2.

Jag lyckas alltid vaska fram någonting men det tar en hel del tid och skapar frustration.
Citera
2022-07-30, 17:58
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Kan ha att göra mer att många är rejält trötta på Tinder, i princip alla kvinnor som jag skrivit med tycker att appen är väldigt energikrävande.
Att kvinnor slutat skriva är standard så av 10 konversationer kanske det blir någonting av 2.

Jag lyckas alltid vaska fram någonting men det tar en hel del tid och skapar frustration.
Skulle jag fått fram någonting från 2 av 10 skulle jag ha varit på typ 50 dejter. Nu har jag varit på 2 från Tinder på 8 månader.... Tror mitt största problem är att jag flyttat lite off. Förut fick jag flera FWB osv. på typ 4mån. Var ganska enkelt på Tinder för mig men då snackar vi 7år sen. Men det var väl innan algoritm och all sån skit.

Vad ska man göra då? Är nätdejting dött? Alla andra appar jag provat är ännu sämre, inget bra utbud. Innan dejtingapparna var det fan bättre, ragga på krogen var enkelt, sen dog det ut och ingen ville prata med en för brudarna satt med telefonen istället. Sen verkar dejtingapparna nu bara handla om att få in pengar till företagen.
Citera
2022-07-30, 17:59
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Stor varning för övrigt för whatsflirt som jag skrev om innan. Såg rätt fort att det var fejk. Man kan ändra sitt profilnamn till typ "om du skriver först är du en b0t" och du kommer ändå bli överröst med vad som tydligt är bottmeddelanden. Men vissa lurar de säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in