2018-07-02, 20:20
  #18409
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Bra du fattar hur det ser ut, vilket de allra flesta män inte gör. Men fler och fler vaknar. '' Män har det bättre än kvinnor '', är det därför 75% av alla som begår självmord är män? 90 % av alla som dör inom arbetet är män, män dör i genomsnitt 5-6 år tidigare, om något skulle hända oss kan vi inte räkna med allmänheten, vilket kvinnor kan. Det finns runt 50 kvinnokliniker i Stockholmsområdet och 2 manskliniker, kvinnor kör över män i skolan, då tjejer är bättre på att lyda och följa samt att dom utvecklas fortare, medans man ger piller samt diagnostiserar adhd höger och vänster på pojkar som är ''stökiga''. Om du är en man i det här landet kan du endast räkna med dig själv, och dina närmsta lojala vänner samt familj, ingen annan. Det är garanterat ett manshatande samhälle som styrs av cucks och kvinnor.


När det sedan diskuteras om att man vill hitta sätt för kvinnor att föda/få barn utan hjälp av män alls, då vet man att det gått extremt långt. Man vill slå ut män totalt. De ska typ väck på alla fronter.
Citera
2018-07-02, 20:23
  #18410
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
När det sedan diskuteras om att man vill hitta sätt för kvinnor att föda/få barn utan hjälp av män alls, då vet man att det gått extremt långt. Man vill slå ut män totalt. De ska typ väck på alla fronter.

Det kommer komma avancerade sexrobotar och konstgjorda Livmodrar för män. Men det är en väldigt skev framtid som väntar, det är garanterat. Och kvinnor behöver män mer än vad män behöver kvinnor. Jag är jävligt nöjd med att vara man, jag är fysiskt överlägsen och ännu viktigare mentalt överlägsen eftersom jag resonerar med logik, vilket majoriteten av kvinnor och dagens män inte kan. Det är i kvinnans natur att hålla på med mentalaspel, eftersom dom aldrig haft någon chans att stå emot män på något annat sätt.
__________________
Senast redigerad av DontWantWar 2018-07-02 kl. 20:26.
Citera
2018-07-02, 23:41
  #18411
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbevern
Egentligen är platserna i sig godtyckliga. Poängen är att varje träff i verkligheten har högre kvalitet gentemot en interaktion med någon online, så vilka platser det sker på är mindre viktigt.

Personligen är jag ute på klubbar och sånt, fast då är det ligg. Andra sitter hellre och hoppas på att få någon enstaka tindermatch som rinner ut i sanden 99% av fallen, än att bara gå ut och prata med 10-dubbla antalet tjejer på direkten. Det kommer alltid vara ett nummerspel och det är svårt att komma upp i nummer av att följa ett trasigt system online.

Ja men det verkar ju för det första mycket roligare att klubba än att surfa sas. För det andra är det ju mer pondus att berätta att man träffats irl ist för webben. Förut var det ju skämigt till o med.

Prylen är ba att det blir off att dra till klubb ensam(ens bekanta är tråkiga typ).
Citera
2018-07-02, 23:44
  #18412
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Jo det är väldigt stor skillnad. Ukraina t.ex har en befolkning på 45 miljoner, varav 23.85 miljoner är kvinnor, det är ett ''överskott'' på 2,7 miljoner individer som är av det kvinnliga könet. Om du har det bra ekonomiskt och ser bra ut är det omöjligt att misslyckas i t.ex Ukraina. Men då bör du också hålla henne där eller flytta till någon liten by här.

Ok tänkte i mina drömmar typ 75 % men ok kanske är bättre än man tror. Men att bo i en öststats håla..... njaä tveksamt va? Sen ska ju jag hitta ett jobb där samt att många är kassa på engelska.
Dvs ej helt enkelt. Gångbara jobb där typ traditionella mans jobb (praktiska etc) samt vanliga högstatusjobb mm?
Citera
2018-07-02, 23:53
  #18413
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Det kommer komma avancerade sexrobotar och konstgjorda Livmodrar för män. Men det är en väldigt skev framtid som väntar, det är garanterat. Och kvinnor behöver män mer än vad män behöver kvinnor. Jag är jävligt nöjd med att vara man, jag är fysiskt överlägsen och ännu viktigare mentalt överlägsen eftersom jag resonerar med logik, vilket majoriteten av kvinnor och dagens män inte kan. Det är i kvinnans natur att hålla på med mentalaspel, eftersom dom aldrig haft någon chans att stå emot män på något annat sätt.
Ja alltså om kvinnor håller på att frysa ut oss svenska män fyller inte dom heller nån funktion för mig.

Inte för att låta muslimsk men då kan man lika gärna leva i ett land av bara män. Bryter kriget ut tänker fan inte jag riskera livet för en massa snorkiga kvinnor. Dom kan väl försvara sig själva. Sen får man höra dom gnälla över kvinnofällan "disken bla bla bla" så det är inte värre då än att vi män ska ta på oss tunga lyft, dammiga miljöer, osv osv fast kvinnorna kan gå samman o svettas ist. Men det är också det som är prylen = vi män får aldrig framställa oss som offer för det är ett svaghetstecken. Kanske är på tiden att man som karl blir "normbrytande" så får dom smaka på sin egen medicin.
__________________
Senast redigerad av anonym-skribent 2018-07-02 kl. 23:55.
Citera
2018-07-04, 20:32
  #18414
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym-skribent
Ja alltså om kvinnor håller på att frysa ut oss svenska män fyller inte dom heller nån funktion för mig.

Inte för att låta muslimsk men då kan man lika gärna leva i ett land av bara män. Bryter kriget ut tänker fan inte jag riskera livet för en massa snorkiga kvinnor. Dom kan väl försvara sig själva. Sen får man höra dom gnälla över kvinnofällan "disken bla bla bla" så det är inte värre då än att vi män ska ta på oss tunga lyft, dammiga miljöer, osv osv fast kvinnorna kan gå samman o svettas ist. Men det är också det som är prylen = vi män får aldrig framställa oss som offer för det är ett svaghetstecken. Kanske är på tiden att man som karl blir "normbrytande" så får dom smaka på sin egen medicin.

Japp därför fokuserar jag på mig själv och går min egna väg, kan inte ta svenska brudar seriöst.
Citera
2018-07-06, 12:22
  #18415
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Vad är det med män som inte vill visa sina ansikten på dejtingsajter? Blyga??
Citera
2018-07-06, 16:13
  #18416
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Vad är det med män som inte vill visa sina ansikten på dejtingsajter? Blyga??

fula som stryk skulle jag tro så dom gömmer sig..
Citera
2018-07-07, 17:16
  #18417
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
fula som stryk skulle jag tro så dom gömmer sig..
Hur fula kan de vara, typ vad för missbildningar?
Citera
2018-07-07, 17:48
  #18418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Vad är det med män som inte vill visa sina ansikten på dejtingsajter? Blyga??

Kanske för uppgivna för att orka fixa till sig och arrangera ett bra foto. Så är det för mig i alla fall. Jag har gjort ett par försök men då kan jag inte låta bli att dumflina när kameran kommer fram istället

Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Hur fula kan de vara, typ vad för missbildningar?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Joseph_Merrick
Citera
2018-07-08, 03:07
  #18419
Medlem
3dls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Vad är det med män som inte vill visa sina ansikten på dejtingsajter? Blyga??
Otrogna.
Citera
2018-07-08, 13:55
  #18420
Bannlyst
Tacka gud att jag slutade med skit som tinder och krogen för ett långt tag sedan. Skiten gjorde mig så jävla energilös och deprimerad att jag ibland bara ville ta livet av mig. Gjorde comeback på tinder för nån dag sedan men raderade illa kvickt. Det sjuka är att det till och med bara är fula tjejer kvar även i början av flödet. Då fattar man ju var utvecklingen gått. Och när jag tog en sväng ute i krogen igår så var det samma desillusionerande dryga och arroganta stockholmssvenskar kvar.

Nej, tacka gud att det finns något som heter utomlands. Var i Ayia napa för tre veckor sedan och där är svenskar som helt nya personer. Kanske inte helt bättre men i alla fall lite jävla bättre. Här i Sverige ska människorna vara så jävla komplicerade att snacka med (stockholm). Människorna och attityden har gjort att folk blivit deprimerade och det smittar fan av sig.

Och tacka gud att jag fortfarande går på högskola. Ska verkligen utnyttja studentfesterna mycket bättre. Tyvärr i Sverige så måste man vara en del av en krets för att lyckas med det sociala och kanske få ligg. Kommer vara fadder till en nollning som påbörjar augusti/september. Ska utnyttja det som fan och sen gå med till studentpubens fester.

Att gå ut i Stockholm är så jävla värdelöst. Att supa ner sig i sin ensamhet i Stockholm förstör inte bara din kropp till det fysiska med även till det mentala. Att supa ner sig i knullorter eller i studentpubar gör det hela värt. Man kanske trasar ner kroppen en aning men man blir garanterad en rolig kväll. I Sverige och Stockholm i synnerhet så ska allt vara så jävla sjukligt att man tror att folk i Sverige (blattar inkluderat) har något fel på sitt DNA. Och att ens överväga tinder som kille borde vara skäl nog att sätta dig på rättspsyk.

Jag kan egentligen bara skratta åt situationen för killar i Stockholm. Jag tar inte ens det seriöst längre. Man ser på killar i stan och i andra sammanhang hur mycket de törstar efter kärlek och ett syfte med livet.

Jag är en grabb som oftast inte tar initiativ med tjejer och kan väl beskriva mig själv som osäker när det gäller att ta kontakt med kvinnor. Annars är jag helt oblyg och vågar stå på mig och säga vad jag vill när jag väl fått till en diskussion med tjejer. Efter gårdagens misslyckade utgång (p.g.a tristess i hemmet) tog jag upp telefonen och på ren instinkt skickade en vänförfrågan till en tjej jag på något sätt snackade med för två år sedan och som jag lyckats forska fram namnet på. Trodde jag aldrig jag skulle göra men det har blivit så socialt ohållbart att även den mest självosäkre kan ta till drastiska tilltag för att dämpa den sociala ångesten.
__________________
Senast redigerad av riksdagsmajoritet 2018-07-08 kl. 14:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in