Citat:
Ursprungligen postat av
DontWantWar
Det kommer komma avancerade sexrobotar och konstgjorda Livmodrar för män. Men det är en väldigt skev framtid som väntar, det är garanterat. Och kvinnor behöver män mer än vad män behöver kvinnor. Jag är jävligt nöjd med att vara man, jag är fysiskt överlägsen och ännu viktigare mentalt överlägsen eftersom jag resonerar med logik, vilket majoriteten av kvinnor och dagens män inte kan. Det är i kvinnans natur att hålla på med mentalaspel, eftersom dom aldrig haft någon chans att stå emot män på något annat sätt.
Ja alltså om kvinnor håller på att frysa ut oss svenska män fyller inte dom heller nån funktion för mig.
Inte för att låta muslimsk men då kan man lika gärna leva i ett land av bara män. Bryter kriget ut tänker fan inte jag riskera livet för en massa snorkiga kvinnor. Dom kan väl försvara sig själva. Sen får man höra dom gnälla över kvinnofällan "disken bla bla bla" så det är inte värre då än att vi män ska ta på oss tunga lyft, dammiga miljöer, osv osv fast kvinnorna kan gå samman o svettas ist. Men det är också det som är prylen = vi män får aldrig framställa oss som offer för det är ett svaghetstecken. Kanske är på tiden att man som karl blir "normbrytande" så får dom smaka på sin egen medicin.