2018-02-17, 23:44
Bannlyst
Hur kommer det sig att alla tjejer äcklas av mig? borde jag bara avsluta livet?
Citera
2018-02-18, 04:56
Medlem
[quote=snubblen|63260401]Ibland orkar man inte kolla så noga och upptäcker först i efterhand att hennes utseende inte riktigt var vad man först trodde. Eller så har man något annat att göra. Ibland går det dagar, veckor, månader, utan att jag är inne och svarar tillbaka. Vad pratar du nu? Minuter, som han inte svarat tillbaka på..?

Nej vi pratar inte minuter.
Citera
2018-02-18, 07:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av misslyckad7733
Hur kommer det sig att alla tjejer äcklas av mig? borde jag bara avsluta livet?

Nej du borde läsa spirituell litteratur istället. Finns många hemliga tekniker som gör att du kan återskapa din verklighet och få det livet du vill ha. Tips är att läsa om lagen om attraktion eller samtal med gud vol 1.
Citera
2018-02-18, 12:45
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kabbalakanin
Jag har dejtat runt på Mötesplatsen i tre månader. Jag vet att man ska vara lite "bad boy" för att tjejerna ska falla, så jag skrev till en kvinna på vars presentation det stod att hon har en dotter: "Ska jag komma hem till dig så kan vi ha trekant, du jag och dottern?". Hon hotade med att polisanmäla mig? Till en svart tjej på 22 bast skrev jag att jag ska komma hem till henne och piska henne som den slavinna hon är. Hon svarade bara med att hon känner killar från Bandidos? En tredje kvinna skrev på sin presentation att hon är svag för latinos, så jag sa att jag och min kompis som är från Chile kan komma över och spruta muttan full. Nu är jag avstängd från Mötesplatsen trots att jag har tre månader kvar? Kan jag få pengarna tillbaka på nåt vis? Jävla skittjänst det är, lurar pengarna av folk?
Haha fan vad surt. Du slössar ju dock typ tid o pengar. Hajar din agenda men varför gör du det på en betalsajt?
Jag ger mig aldrig på kvinnorna om dom inte kastar första stenen etc. Tyvärr är det ju ofta väldigt otrevliga donnor på gratis dejtingen iaf. Liksom att dom struntar i att svara är helt ok men att ändå svara taskigt tillbaka på en snäll fråga gör att man lackar ur. Haft några omgångar med journalister/ typ överklass vänster (jävlar vad tunna deras argument är) & invandrar kvinnor(fick dom att haja att löshår är fan inte hett). Slutar oftast med att dom blir ägda (då det alltid går att hitta deras akileshälar) men det är ju egentligen inte därför jag är där .
Senast redigerad av A-party-with-marty 2018-02-18 kl. 12:54.
Citera
2018-02-18, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny1990
Träffade en kille från en dejting sida i fredags. Jag kände mig verkligen fin med honom och kände att han ville ha mig. Vi hade roligt ihop och kollade på film och blev lite fulla. Men jag stack hem innan vi skulle ha sex. Vet inte om jag vågar träffa honom igen nu för då vill han säkert ha sex men jag kände att det var för tidigt. Det är svårt att få honom att lyssna på mig för han vet att jag hade sex med en annan kille på första gången. Och då vill han också ha det. Jag säger liksom ta inte på mina bröst eller säger att han tafsar för mycket men han får mig ändå att gå med på mer o mer. Så jag känner det är lite obehagligt men jag vill egentligen inte sluta träffa honom för jag gillade honom och vi bor i samma stad.
Assa du e väl född 1990? du skriver som en fjortis, va fan tror du liksom? Hade kontakt med en ganska söt 26 åring som hade knullat en medelålders man i förbifarten på väg hem från baren bara för att det kändes lite spänande att "testa nya gränser"(dock fick han ba ett knull). Självklart kommer jag att försöka att sätta på henne så fort som möjligt om vi mot förmodan skulle träffas.
Citera
2018-02-18, 13:06
Medlem
Jag har sen en tid tillbaka tagit en paus från nätdejting. Tanken var att jag skulle bojkotta kvinnor(o sexuella tankar) & bli kalvinist men tror att jag egentligen mest är islamkritiker. Iaf sen typ 3-4 månder sen har det hänt nått nytt på dejting marknaden, är det fortfarande Badoo & HP som gäller el finns det nått nytt alternativ(vill inte bli avslöjad som desperat via app)? Hur fungerar betalalternativen är det bara samma skit fast man torskar stålar? Den där good one är det bra om man är seriös?

Egentligen är ju en hederlig pub mest lockande (dock inte ett typiskt diskotek med obligatorisk dans typ) men är det fortfarande gångbart el sitter alla kvinnor 18-43 hemma o smeker nån jävla skärm (ist för nått av kött o blod)?
Citera
2018-02-18, 13:37
Medlem
Vilka dejting sidor/appar gäller nuförtiden?

Kvinna mellan 30-40 års ålder. Det var rätt många år sen jag kollade nåt sånt där.... Hör bara talas om tider från kollegor men vet inte om det verkligen gäller för mig. Verkar bara ytligt och sexfokuserar utifrån vad jag hört, men jag vill lära känna nån , inte ha tillfälligt sex. Men jag kankse fått fel bild av det.

Tips/ råd om var man ska registrera sig?

Berätta gärna om för/nackdelar med några olika sidor/appar.
Citera
2018-02-18, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Assa du e väl född 1990? du skriver som en fjortis, va fan tror du liksom? Hade kontakt med en ganska söt 26 åring som hade knullat en medelålders man i förbifarten på väg hem från baren bara för att det kändes lite spänande att "testa nya gränser"(dock fick han ba ett knull). Självklart kommer jag att försöka att sätta på henne så fort som möjligt om vi mot förmodan skulle träffas.

Kan även tilläga att medelålders manen i fråga var gift & hade småbarn. Tror till o med att gökandet skedde i det gifta parets gemensamma säng (el om han hade nått alternativt kryp in/lya). Säger inte att du ligger (i dubbel bemärkelse ) på den nivån men är inte konstigt om en snubbe får en viss agenda med tanke på fakta som kommer fram om dej etc.
Citera
2018-02-18, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Vilka dejting sidor/appar gäller nuförtiden?

Kvinna mellan 30-40 års ålder. Det var rätt många år sen jag kollade nåt sånt där.... Hör bara talas om tider från kollegor men vet inte om det verkligen gäller för mig. Verkar bara ytligt och sexfokuserar utifrån vad jag hört, men jag vill lära känna nån , inte ha tillfälligt sex. Men jag kankse fått fel bild av det.

Tips/ råd om var man ska registrera sig?

Berätta gärna om för/nackdelar med några olika sidor/appar.

Undrar jag också ?
Citera
2018-02-18, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Klok tjej och modigt av dig
Har ni träffats nu?
Nej inte ännu. Hon vill inte hem till mig och hon bor fortfarande kvar hemma och jag vill gärna träffa henne själv först och inte hennes familj. Men det kommer säkert att bli något!
Citera
2018-02-18, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Undrar jag också ?

Man skulle liksom vilja läsa en lista med beskrivning av vardera dejtingtjänst å vilken inrikting / typ de är
Citera
2018-02-18, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Man skulle liksom vilja läsa en lista med beskrivning av vardera dejtingtjänst å vilken inrikting / typ de är
Jamen finns inte så många gratis men då spelar det mindre roll där i mot vill man ju veta om man betalar. En skum gratis sajt är sunnydate. Verkar seriös först men är som en spökstad med en del skumma utländska damer som kontaktar via ens externa mejl. Misstänker kommersiel agenda osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in