2018-02-14, 22:31
Medlem
Framtyrs avatar
HAHA!! Jag förstår att det kan leda till en avstängning..

Jag har själv blivitt avstängd, men inte för något sådant. Mitt enda brott har varit att påpeka för otrogna kvinnor att dom är horor och det räcker för att bli avstängd. Tycker det är dom som borde pryglas dock..
Citera
2018-02-16, 22:46
Medlem
R.Bloodworths avatar
Har dom senaste dagarna satsat lite mer då jag mest varit hemma och sjuk. Happypancake, badoo, tinder och 1 annan sida (desperat? haha!). Det är helt sinnessjukt jävla sjukt hur lite respons man får, helt otroligt. Var en period för några månader sedan där jag fick mycket medvind på Hp. Laddade upp 2-3 nya bilder och fick sjukt bra respons. Den effekten är nu helt död. Mer död än döden själv. Har också varit något passiv förr och inte skrivit så mycket till tjejer, men nu har jag även tagit kommandot och skrivit till en del - absolute zero. Har jag extremt med tur så får jag 2 besök på en dag, max 3. HP var en sida jag alltid berömde då jag haft ganska bra respons där och kommit i kontakt med sköna tjejer. Nu är det bara samma ansikten i princip och inte en enda är intresserad. På tinder får jag inga matchningar alls, på badoo likaså. Hoppas det går bättre för er haha.
Citera
2018-02-16, 22:51
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaur
Jag tänkte att det var lika bra att berätta det och hon verkade inte bry sig. "Du är längre än mig iallafall" och sedan pratade vi inte mer om det.
Klok tjej och modigt av dig
Har ni träffats nu?
Citera
2018-02-17, 01:25
Bannlyst
För er som har problem med online dating, kolla vad som händer när man gör ett experiment med en manlig modell hahaha, massa gott i denna tråden, herrejösses alltså:

https://lookism.net/Thread-Breaking-CHAD-TINDER-EXPERIMENT-in-OLYMPIC-VILLAGE-in-PYEONGCHANG-LOL?page=9
Citera
2018-02-17, 02:38
Medlem
ricardo22s avatar
Jag började gymma och nu får jag en massa brudar!!
Citera
2018-02-17, 13:01
Medlem
Efter att ha använt Tinder några veckor efter antal års uppehåll från sfären, kan jag inte låta bli att undra var alla outcasts är?

För, säg, 5 år sen - innan Tinder och dyl. blev så jäkla main, var det ju mest konstiga människor som fanns (bland konstiga inkluderar jag alltså inte allmänt WT med social kompetens i paritet med en genomsnittlig gråsten, som ju självklart finns i överflöd), och förutsättningarna att få svar som något utstickande själv var ju ca. 2000% bättre. Men det känns som huvudströmmen plöjt undan dessa idag.

Utan riktiga alternativ.

Hela grejen har blivit lite moment 22, med ett överflöd av bekräftelsesökare som tar lågan ur alla som söker något åtminstone liite mer meningsfullt. Så att de likväl, lägger sig på samma plan, och i slutändan har man en enorm användarbas av kvinnor, som män, som i jakt på en illusion får absolut noll utväxling för sitt användande.

Lite sorgligt öde för världens ensammaste land.
Citera
2018-02-17, 14:05
Medlem
Lite less nu.. ni av manliga könet som är inne på Badoo och Tinder som har funktion "gilla" varför gillar ni och sen när man gillar tillbaka och skriver något till er så svarar ni inte och ni säger att vi tjejer har bekräftelsebehov när ni är likadana sjävla!
Citera
2018-02-17, 16:46
Medlem
jonesy.s avatar
Normala och stabila brudar hittar man i verkliga livet och inte på någon sketen dejt site/app.

Samtliga kvinnor som huserar på någon form av online dejting är sådant som blivit över av förklarliga skäl, kanske som högst duger att doppa i men där stannar det.

Lägg ner skiten bara och dra till närmsta pizzeria där har du större chans att hitta en trevlig dam.
Citera
2018-02-17, 17:01
Medlem
Snackat med en tjej på klubb6 och hon verkar genuin men vill visa sina bilder på pinflirt. Någon som vet ngt om pinflirt?? hittar knappt något på google
Citera
2018-02-17, 17:26
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyratur
Lite less nu.. ni av manliga könet som är inne på Badoo och Tinder som har funktion "gilla" varför gillar ni och sen när man gillar tillbaka och skriver något till er så svarar ni inte och ni säger att vi tjejer har bekräftelsebehov när ni är likadana sjävla!

Ibland orkar man inte kolla så noga och upptäcker först i efterhand att hennes utseende inte riktigt var vad man först trodde. Eller så har man något annat att göra. Ibland går det dagar, veckor, månader, utan att jag är inne och svarar tillbaka. Vad pratar du nu? Minuter, som han inte svarat tillbaka på..?

Citat:
Ursprungligen postat av Priotrio
Snackat med en tjej på klubb6 och hon verkar genuin men vill visa sina bilder på pinflirt. Någon som vet ngt om pinflirt?? hittar knappt något på google

Alla som vill börja mejla (som i e-post) eller visa bilder på någon sajt som man aldrig hört talats om är väl ändå alltid scam? Exakt vad det är för scam har jag aldrig tagit reda på, men även om det så bara skulle handla om att de vill ha din mejladress till ett register och inte nödvändigtvis dina kontouppgifter för att länsa alla dina besparingar så skulle jag inte ens vilja sträcka mig till att registrera mig på en annan sajt för att någon vill visa bilder. Det finns snap, det finns messenger, det finns till och med sms.
Citera
2018-02-17, 18:24
Medlem
Tack för svar.. Vi har snackat snabbt på kik efter klubb6 och hon skicka en bröst bild tsm med meddelandet om pinflirt.. Ja de e lurt, jobbigt att "hon" är så het.
Citera
2018-02-17, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
Normala och stabila brudar hittar man i verkliga livet och inte på någon sketen dejt site/app.

Samtliga kvinnor som huserar på någon form av online dejting är sådant som blivit över av förklarliga skäl, kanske som högst duger att doppa i men där stannar det.

Lägg ner skiten bara och dra till närmsta pizzeria där har du större chans att hitta en trevlig dam.

Lol nej. I princip 99% av alla normala populära brudar använder tinder idag, de får extrem bekräftelse online och bara det lockar enormt. Du kan inte känna många unga snygga tjejer du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in