Citat:
Ursprungligen postat av
tyratur
Lite less nu.. ni av manliga könet som är inne på Badoo och Tinder som har funktion "gilla" varför gillar ni och sen när man gillar tillbaka och skriver något till er så svarar ni inte och ni säger att vi tjejer har bekräftelsebehov när ni är likadana sjävla!
Ibland orkar man inte kolla så noga och upptäcker först i efterhand att hennes utseende inte riktigt var vad man först trodde. Eller så har man något annat att göra. Ibland går det dagar, veckor, månader, utan att jag är inne och svarar tillbaka. Vad pratar du nu? Minuter, som han inte svarat tillbaka på..?
Citat:
Ursprungligen postat av
Priotrio
Snackat med en tjej på klubb6 och hon verkar genuin men vill visa sina bilder på pinflirt. Någon som vet ngt om pinflirt?? hittar knappt något på google
Alla som vill börja mejla (som i e-post) eller visa bilder på någon sajt som man aldrig hört talats om är väl ändå alltid scam? Exakt vad det är för scam har jag aldrig tagit reda på, men även om det så bara skulle handla om att de vill ha din mejladress till ett register och inte nödvändigtvis dina kontouppgifter för att länsa alla dina besparingar så skulle jag inte ens vilja sträcka mig till att registrera mig på en annan sajt för att någon vill visa bilder. Det finns snap, det finns messenger, det finns till och med sms.