Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-10-20, 18:19
  #13
Medlem
usb3s avatar
Hehe, mission complete!

eller vad man nu säger... Jag gjorde sak av mina planer och var nyss nere på Hemköp. Upptäckte att grönsaksavdelningen var väldigt obevakad. Fifflade prydligt ner två tomater i jackfickan utan att någon såg det. Var skitnervös men försökte dölja det så bra jag kunde. Gick sedan till kassan och betalade för ett paket kaffe och ett paket toarullar för att det inte skulle se för misstänksamt ut. Fan va nöjd jag känner mig just nu :P
2011-10-20, 18:31
  #14
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usb3
Hehe, mission complete!

eller vad man nu säger... Jag gjorde sak av mina planer och var nyss nere på Hemköp. Upptäckte att grönsaksavdelningen var väldigt obevakad. Fifflade prydligt ner två tomater i jackfickan utan att någon såg det. Var skitnervös men försökte dölja det så bra jag kunde. Gick sedan till kassan och betalade för ett paket kaffe och ett paket toarullar för att det inte skulle se för misstänksamt ut. Fan va nöjd jag känner mig just nu :P
Vafan snor du tomater för? Värt att riskera torsk för två tomater..
2011-10-20, 18:36
  #15
Medlem
Benkkes avatar
Haha perfekt start på snattarkarriären, snart kanske du kan stjäla något med mer värde än 2 tomater

Hade vart kul om du failade!

Butikspersonal :Visa vad du stulit ditt lilla kräk!!
TS: Nej men vadfan det är väll inte nödvändigt va
Personalen brottar ned han och visiterar, finner två mosade tomater
2011-10-20, 18:39
  #16
Medlem
usb3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Vafan snor du tomater för? Värt att riskera torsk för två tomater..

Alltid lätt att vara efterklok, men är annorlunda när man står där och är nervös. Men visst kanske hade varit smartare att nalla några champinjoner 36:90kr/kg, e väl dock sånt man lär sig med tiden ...
2011-10-20, 21:49
  #17
Moderator
blomvattnares avatar
I Brott och brottsbekämpning finns trådar om ämnet. TS kan söka där.

Denna tråd låses.

/Mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback