Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2012-01-22, 14:40
  #109
Medlem
17pillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mozzen
Funderade lite på detta ämne,tänk om datorn,när man kmr in på porr,skickar ut med ungefär samma princip,som cdromsläden,en raket liknande tingest.Bara att ta tag o trycka den över organet,o köra igång.insidan kan liknas vid en lösvagina,toppen innehåller lubrikation.När finalfasen inleds,och toppdelen är tömd på glid medel,samlar den upp satsen, och när man har ejakulerat klart,så skjuts raketen iväg,likt en sats,men genom en kanal i taket. Högt däruppe på himlavalvet, exploderar raketen med innehåll och alla "problem".mao inga pappersrullar,eller strumpor man behöver tampas med


hahahahaha! hög?
Citera
2012-02-14, 02:36
  #110
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mozzen
Funderade lite på detta ämne,tänk om datorn,när man kmr in på porr,skickar ut med ungefär samma princip,som cdromsläden,en raket liknande tingest.Bara att ta tag o trycka den över organet,o köra igång.insidan kan liknas vid en lösvagina,toppen innehåller lubrikation.När finalfasen inleds,och toppdelen är tömd på glid medel,samlar den upp satsen, och när man har ejakulerat klart,så skjuts raketen iväg,likt en sats,men genom en kanal i taket. Högt däruppe på himlavalvet, exploderar raketen med innehåll och alla "problem".mao inga pappersrullar,eller strumpor man behöver tampas med

Detta är självklart vad som skall byggas istället för ett runkskrin. Kan f.ö tillägga att det aldrig blev något skrin för min del
Citera
2012-03-14, 21:49
  #111
Medlem
Tråkigt att det inte blev något skrin jag som har funderat på hur man skulle lösa problemt med använda papper. Min tanke är som tidigare diskuterats en cylinder men i den här cylindern sitter det en press som trycker ihop pappret så det blir helt packat och tar därför mycket liten plats.
På cylindern skulle man kunna tänka sig att det sitter en mätare som visar när det är dags att slänga innehållet som nu är packat snustorrt pappar. Cylindern skulle man kunna bygga in i en fejk server som också innehåller ts skrin.
Citera
2012-03-19, 06:43
  #112
Medlem
binaryinsects avatar
Är det inte enklare att bara gå till köket/toaletten och hämta en bit papper från rullen där när du ska runka?
Citera
2012-03-20, 21:40
  #113
Medlem
peffe22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av binaryinsect
Är det inte enklare att bara gå till köket/toaletten och hämta en bit papper från rullen där när du ska runka?
För stunden är det enklare, men i långa loppet sparar du en massa tid och onödigt extra förbrännade.
Citera
2013-06-07, 08:18
  #114
Medlem
MultiHacker02s avatar
Förlåt för att jag bumpar en 1 år gammal tråd men kan ingen ta sig i kragen och bygga en sådan maskin?
Citera
2013-06-28, 22:02
  #115
Medlem
FFJJPPs avatar
Läste till min förhoppning "runkmaskin". Hade hoppats på en guide, "Så bygger du din egen runkmaster 3000" Men icke sa nicke.

Fäst en toapappersrullehållare under skrivbordet? <--- ska nog använda mig utav detta ord nästa gång jag spelar "hänga gubbe"
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback