Citat:
Ursprungligen postat av
Pebbis
Lite sent svar (ditt inlägg är några år gammalt) men rätt ska va rätt. De fick inte 20 år, det fick mellan 5 och 9 år. "Ledaren", Jō Ogura fick 8 år och var ute redan år 1999.
Jag tolkar det som att Hiroshi Miano var den som initierade hela denna vidriga händelse, då han var den som fick nobben enligt den här youtubekanalen, Savox:
https://www.youtube.com/watch?v=ez4bAKDI3S0 medan det däremot verkar vara den här Ogura som föreslog att de skulle behålla henne. Alla fyra hade mer eller mindre direkta kopplinga till Yakuzan.
Jag har läst många vidriga fall i mina dagar, men
jävlar detta tar nog priset i grymhet. Om man slår ihop alla hatiskt sadistiska tankar man någonsin ens hyptetiskt snuddat vid när man varit arg och känt sig kränkt genom livet så kommer man fortfarande inte ens upp i en fjärdedel av vad de gjorde mot henne. Jag vet inte om det sjukaste är det de gjorde eller om det sjukaste är att de var 4 st med exakt lika sjuka hjärnor. Ibland är fängelse lämpligt, ibland känns dödsstraff logiskt, men i det här fallet så känner jag att IS, colombianska kartellen och Josef Stalin kunde ha fått slagit sina hjärnor ihop och tagit hand om själva rättsskipandet. Vidriga jävla människor som borde dö på vidrigast möjliga sätt. Fyyyyyyfaaaaan!