Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-19, 17:05
  #1
Medlem
Varje gång jag startar min dator så kommer det här upp: CLED error, det är skit störigt för det kommer varenda gång jag öppnar datan. Vet någon hur man fixar detta?
Citera
2011-10-19, 17:10
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Du nämner inte så mycket om operativsystemet, men använder du Windows 7 så skriv detta.

Klicka in på start -> kör -> skriv " msconfig " med utan " -> autostart. Se efter där om du finner något suspekt. Bocka av detta och startar om datorn.

Eller laddar du hem detta program -> http://systemexplorer.net/

Där kan du också kika efter något suspekt.
Citera
2011-10-19, 17:41
  #3
Medlem
Tack för hjälpen! det funkade, nu har jag dock ett annat liknande problem Varje gång jag startar datorn kommer det, i några sekunder istället upp ett annat fönster som ser ut som kommando tolken och som heter crss.exe.
Citera
2011-10-19, 18:04
  #4
Medlem
JKaneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8emil
Tack för hjälpen! det funkade, nu har jag dock ett annat liknande problem Varje gång jag startar datorn kommer det, i några sekunder istället upp ett annat fönster som ser ut som kommando tolken och som heter crss.exe.

"This is the user-mode portion of the Win32 subsystem; Win32.sys is the kernel-mode portion. Csrss stands for Client/Server Run-Time Subsystem, and is an essential subsystem that must be running at all times. Csrss is responsible for console windows, creating and/or deleting threads, and implementing some portions of the 16-bit virtual MS-DOS environment. http://www.neuber.com/taskmanager/pr...csrss.exe.html

Note: The csrss.exe file is located in the folder C:\Windows\System32. In other cases, csrss.exe is a virus, spyware, trojan or worm!"
Citera
2011-10-19, 18:21
  #5
Medlem
Ok, men jag har inte haft detta problemet innan så det måste väl ha och göra med ändringarna jag gjorde?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback