Citat:
Ursprungligen postat av Batik
Och hur kan du veta det? Namnet?
Titta på monstret för fan. Ser han ut som en sydslav? Nej, han ser ut som en tattarzigenare, spana in fenotypen, hudfärgen och hans blotta utseende. Mannen på min avatar, det är en sydslav. GM är naturligtvis inte av den europeiska och slaviska karaktären. Zigenare kan man inte ta miste på. Kanske om man inte vet hur romer ser ut, som det kanske handlar om för dig. Men för oss övriga är han onekligen en zigenare.