Citat:
Ursprungligen postat av Tittutiskogen
En sak undrar jag...när ska ni få nog ni som bor i Sverige? När rinner bägaren över? Det sköljer en våg av hänsynslöshet och total avsaknad av civilisation över landet och det enda man gör är att skrika över det och rösta på SD. Gå till motattack, för varje död Svensk så dör en invandrare, för varje orätt någon svartskalle gör mot någon Svensk så skall det rinna svartskalleblod.
Varför är ni så fruktansvärt initiativlösa och menlösa? När är det nog?? Jag är glad att jag nu och förmodligen för en lång överskådlig framtid aldrig kommer bo nån längre tid i mitt ursprungsland, för vad det har blivit är en blandning av Ryssland, lustiga huset och en avfallshink.
Rån som spårar ur och blir ett mordfall är inget att förundras över vad gäller zigenare. Detta gör man på löpande band, på alla håll i Europa. Det händer ofta att romer tar sig ann ungdomar, medelålders eller äldre och "ber" om att få plånboken, iPoden eller något annat. Oftast tar de fram kniven eller något annat vapen och hugger, oavsett om de får utdelning eller inte, det spelar liksom ingen roll.
Tattarna har börjat utvandra från Öst- och Sydeuropa till Sverige just för att de inte känner sig säkra i andra länder, eller att de helt enkelt inte får någon utdelning. Man är trötta så in i helvete på zigenartattarna och nu får de känna på vredet. I Sverige kan de göra vad fan de känner utan varesej ett kollektivt eller politiskt motstånd. Sverige är ett drömland för zigenare och andra som lever på kriminalitet, just eftersom rättsväsende, media och politiker försvarar dem, och att ingen vågar säga ifrån.
För nämnda tattare var det väl inget konstigt att tortera och mörda paret. Det kändes väl naturligt eftersom han redan rånat dem, eller var i pågående akt. Varför inte "sopa undan spåren", ta kål på vittnen och springa därifrån glad och nöjd? Inget konstigt alls för honom. Hans vänner gör precis likadant på Balkan, i Central- och Östeuropa etc. Ett typiskt tattarmord.
Vilket straff kan man förvänta sig? Naturligtvis inget alls egentligen vad gäller rättvisa. GM har (förmodligen) givetvis ingen ånger, han gjorde bara det han kan. Vad är ett mördat, äldre par så länge han själv är nöjd. Visserligen skulle han varit allt mer nöjd om han kommit undan, men ändå.