• 1
  • 2
2007-02-28, 15:56
Medlem
Shankss avatar
I dagens Aftonblad står det om fattiga kändisar, bland annat Sussie Päivärinta. Hon är gift med en hockeyspelare som drar in alla cash men jag vet inte vem det är. Någon annan som vet?

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...007752,00.html
Citera
2007-02-28, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanks
I dagens Aftonblad står det om fattiga kändisar, bland annat Sussie Päivärinta. Hon är gift med en hockeyspelare som drar in alla cash men jag vet inte vem det är. Någon annan som vet?

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...007752,00.html

Stefan "Myran" Gustafsson
Citera
2007-02-28, 16:17
Medlem
Shankss avatar
Det kanske bara var jag i Sverige som inte visste det redan.....?
Citera
2007-02-28, 16:29
Medlem
Nokias avatar
jag visste inte heller!

Men drar han in så mycket pengar nu för tiden?
Citera
2007-02-28, 16:38
Medlem
Zildijans avatar
Och var spelar han? Han måste vara över 40 vid det här laget.
Citera
2007-02-28, 16:51
Medlem
Laktostolerants avatar
Nån som vet hur gamla deras ungar är? Det står i artikeln att hon är hemma med barnen (och Sussie är född i maj 1964, dvs snart 43 år). Fick hon barn sent i livet eller?
Citera
2007-02-28, 17:03
Medlem
Hon har väl inget annat jobb. Då återstår ju att vara hemma med ungarna.
Citera
2007-02-28, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zildijan
Och var spelar han? Han måste vara över 40 vid det här laget.
Han spelade för Bajen i en massa år, gjorde väl sedan några säsonger hos både apor och råttor.
Minns sången på Hovet till Lili å Sussies Oh mama där texten var utbytt till Åh Myran Gustavsson...

OT: Man såg ofta fräscha brudar på Hovet då Bajen lirade, Lili å Sussie, Izabella Scorupco mfl mfl...

1-2-3
Citera
2007-02-28, 21:18
Medlem
Churchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
OT: Man såg ofta fräscha brudar på Hovet då Bajen lirade, Lili å Sussie, Izabella Scorupco mfl mfl...

1-2-3
Bland de 353 sörjande åskådarna?

Teretory.
Citera
2007-02-28, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Han spelade för Bajen i en massa år, gjorde väl sedan några säsonger hos både apor och råttor.
Minns sången på Hovet till Lili å Sussies Oh mama där texten var utbytt till Åh Myran Gustavsson...

1-2-3

Det är ju AIK och inga andra som "Myran" förknippas med. Desstuom stavar han sitt namn Gustavson.
Jag såg de båda på NK:s skivavdelning förra året. Sussie gick och plockade CD-skivor i en korg. Myran plockade upp kreditkortet vid disken, så nog verkar hon utfattig alltid.
Citera
2007-02-28, 22:18
Medlem
Consiglieris avatar
Ja, han spelade i bajen en massa år, men blev sedermera en av de största hockeyhororna i Stockholm. Huddinge, Djurgårn och Aik han han med.

Snabbt blev även texten till Oh mama utbytt till Åh HORAN Gustavson.
Citera
2007-02-28, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Consiglieri
Ja, han spelade i bajen en massa år, men blev sedermera en av de största hockeyhororna i Stockholm. Huddinge, Djurgårn och Aik han han med.

Snabbt blev även texten till Oh mama utbytt till Åh HORAN Gustavson.
Även LHC hann han med, men fick väl kicken därifrån mitt under säsongen?

Myran har varit med i Kanal 5:s klassiska svenska sjukhussåpa OP:5 som skadad spelare under ett stockholmsderby.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in