• 1
  • 2
2011-10-18, 20:36
Medlem
stordrulens avatar
Jag har på det senaste börjat få lite konstiga funderingar och börjat känna mig annorlunda..

För det första..jag är en man 23-25 och har inga problem med potensen.

När jag numera ligger med tjejen jag har träffat ett tag så händer följande: 1. Jag kan knulla i timtals och tycka det är EXTREMT skönt under hela akten. 2. Jag kommer inte, alltså ingen utlösning.

okej..kanske är ett problem för sig, MEN..jag har inte börjat tycka att det är ett problem faktiskt.
Tycker det är fantastiskt glädje/lustfyllt att få höra hur tjejen stönar och skriker och ger mig beröm. Det är riktigt upphetsande och minst lika roligt att höra och se henne komma än att jag faktiskt sprutar.
Jag känner inget behov utan kan avbryta efter hon har kommit och fortfarande tycka att det var svinskönt och är "nöjd" som man blir efteråt.

För att sammanfatta hur jag ser sexet:
Hennes kropp mot min
hennes stön och röst
Hennes beröring mot min rygg / rumpa
Vetskapen om att hon har det jätteskönt
Jag har det också jätteskönt, under hela sexet är det lika skönt..med toppar då naturligtvis, men inga dalar.

Efter detta är jag nöjd som fan, jag behöver inte spruta.

Tilläggas bör är att jag aldrig brukar tycka om tjejer mer än att ligga och har fått min beskärda del ..

Allt detta i samband med att jag faktiskt trivs med att hon tar på mig / gosar efteråt ..

Har jag börjat tycka om denna tjejen mer än jag faktiskt inser själv?

Vad tror ni om min situation? och hur ser ni på sex och utlösning? Vore väldigt intressant att höra!
Tjejer får gärna svara också då jag har börjat fundera om hon kanske blir besviken över att jag "inte kommer" så att säga ..!
Citera
2011-10-18, 21:53
Medlem
SwAxXs avatar
En orgasm är en orgasm. Sex har man för att komma närmare varandra, men när vi väl är i slutet, vill vi alla bara komma?
Citera
2011-10-18, 22:20
Medlem
Riddarhusets avatar
Har du aldrig fått orgasm?
Citera
2011-10-18, 23:09
Medlem
stordrulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
En orgasm är en orgasm. Sex har man för att komma närmare varandra, men när vi väl är i slutet, vill vi alla bara komma?

Det är just det som har ändrats. Jag vill inte "bara komma" när det väl beger sig .. när jag har fått henne att kommit så är jag rätt så nöjd för jag har också tyckt att det har varit jätteskönt. Vill jag fortsätta så kör jag på tills hon kommer en andra gång eller tredje. Själv kommer jag inte, fattar inte varför .. eftersom det är jätteskönt, hon är skönare än bra många andra jag varit med. Samt att jag ser inte MIN orgasm som ett avslut på sexet som det alltid varit annars, jag ser det snarare som att sexet är en hel orgasm och är därför lika nöjd efter oavsett. Ligger lika andfådd och nöjd efteråt endå!
Citera
2011-10-18, 23:10
Medlem
stordrulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Har du aldrig fått orgasm?

Med denna tjej eller någonsing?
Svaret på båda blir iaf Jo, många gånger, varje gång nästan. Det är bara nu den senaste tiden det har blivit såhär.
Citera
2011-10-18, 23:13
Medlem
Grattis!! Du är bra på att knulla.
Citera
2011-10-18, 23:14
Medlem
stordrulens avatar
Vill bara klargöra att jag har haft problem med Potensen förut, men inte med denna tjej.

Jag börjar även fundera över om det är någon underliggande skuld jag känner så att jag inte känner att jag får komma? Eftersom jag använt tjejer förut som enbart ett sätt att nå orgasm. Och nu när jag (om det nu är så) att jag gillar denna tjej att jag känner att jag placerar henne i samma fack som alla andra tjejer om jag kommer?

Fan jag är helt lost alltså.
Citera
2011-10-18, 23:33
Medlem
kvinna i en manskropp
Citera
2011-10-18, 23:48
Medlem
s0pkvasts avatar
Låter som det klassiska bögsyndromet. Synd för dig.
Citera
2011-10-18, 23:56
Medlem
Joe-Smiths avatar
Den som kommer först vinner, ledsen TS men i det här sammanhanget är du en förlorare
Citera
2011-10-19, 00:00
Medlem
Det är isåfall inget problem. Förklaringen kan ju dock kanske var att du tycker om denne tjej så mycket att du undermedvetet inte koncentrerar på det sexuella eller nått.. kan hända mycket knasiga saker när man är kär liksom.
Citera
2011-10-19, 00:02
Bannlyst
Ja, det är väl ett bra avslut att komma.

Men menar du att du inte kan få orgasm även om du försöker? Eller är det så att du kan köra på utan att komma medvetet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in