2013-11-08, 09:54
Medlem
SchmiDt-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Jag antar att "act 5" var en typo. Spelet kommer ha 3 akter när det släpps. Akt 2 kommer komma i december eller januari för oss som har early access. Jag hoppas det hinner komma som en julklapp :-)

haha ok, vart fick jag för mig att det skulle komma act 5 dock är spelet helt amazing! kommer lätt att skippa PoE för detta och skippar Torchlight 2 också .)
Citera
2013-11-08, 11:42
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchmiDt-
haha ok, vart fick jag för mig att det skulle komma act 5 :whoco5

Kanske blandade ihop med att det ska komma en femte klass. (Arcanist)
Citera
2013-11-09, 14:35
Medlem
SchmiDt-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Kanske blandade ihop med att det ska komma en femte klass. (Arcanist)

Haha kanske men längtar sjukt mycket till deras multiplayer modes!
Citera
2013-11-09, 14:42
Medlem
Ser riktigt nice ut om man söker på det på tuben och hittar dom senaste filmerna
Citera
2013-11-09, 17:11
Medlem
SchmiDt-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppe_85
Ser riktigt nice ut om man söker på det på tuben och hittar dom senaste filmerna

När man spelar det vill man inte sluta.
Min HC gubbe dog så måste börja om allt haha.
Citera
2013-11-12, 17:59
Medlem
kinky_Ms avatar
Nu finns det på steam early-access. Jag väntar nog tills det är mer färdigt även om det redan är fullt spelbart.
Citera
2013-11-25, 10:52
Medlem
SchmiDt-s avatar
Är lvl 25 nu som är max level för Act 1. Har nästan farmat fullt blå gear. Kör Occutist/Soldier specc.

Spelet är verkligen kul att farma i. Har ganska många timmar, tror jag sitter med ungefär 25+ timmar och det är bara Act 1. Act 2 kommer nu i December om jag minns rätt och releasen kommer nu i Januari/Feb.

Riktigt kul spel!
Senast redigerad av SchmiDt- 2013-11-25 kl. 10:56.
Citera
2013-11-26, 01:02
Medlem
kinky_Ms avatar
mkt sugen på det här TQ-IR var allt som D3 inte var.
Citera
2013-11-27, 20:34
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchmiDt-
Act 2 kommer nu i December om jag minns rätt och releasen kommer nu i Januari/Feb.

Nä, act 2 kommer i december eller januari. I januari kommer också de som betalade $18 när GD körde sin kickstarter och de som betalade $20 på GDs hemsida kunna börja spela.

De har inte sagt när spelet kommer släppas på riktigt. Troligtvis dröjer det till våren/sommaren, kanske längre.

Citat:
Riktigt kul spel!

JA. Jag har spelat över 400 timmar och fortsätter spela fast jag tror jag har alla blå items som man kan använda med level 25 som max level.
Citera
2013-11-27, 20:53
Medlem
Låter väl ganska intressant, men det gjorde PoE också till en början men efter att man kört ett tag vart det inte lika intressant. Jag har väl passerat tiden då man tror att man får återuppleva diablo 2 känslan.
Citera
2013-12-09, 11:36
Medlem
SchmiDt-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Låter väl ganska intressant, men det gjorde PoE också till en början men efter att man kört ett tag vart det inte lika intressant. Jag har väl passerat tiden då man tror att man får återuppleva diablo 2 känslan.

Det kan man hålla med om, Grim är kul, men vet inte hur länge man fastnar för det.
Citera
2013-12-10, 14:14
Medlem
liddens avatar
Intervju med Arthur Bruno, lead dev för Grim Dawn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in