Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
På 1920-30-talet hade vi nästan lika låg demografi i Sverige som idag. Det löste man sedan genom att se till att fler barn föddes, dvs 40-talisterna.
Nja in på 20talet hade vanligt folk rätt så stora barnkullar,men skillnaden var ju att det inte var så speciellt mycket folk i sverige då.
Sedan när landet byggdes upp blev det ett självspelande piano med tillväxt och ökad efterfrågan på arbetskraft!!
Sveriges förfall började när våra politiker började visa monumental godhet mot menavärlden..