2011-10-18, 13:23
Bannlyst
Jag har en fråga till alla er rasister som förespråkar rasistiska åsikter.

Vad ska Sverige göra nu när alla 40-talister går i pension? Ska vi bara konka landet och självdö?

Det är en simpel fråga som kräver ett simpelt svar. Vad ska vi göra?
Citera
2011-10-18, 13:24
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdulmert

Vad ska Sverige göra nu när alla 40-talister går i pension? Ska vi bara konka landet och självdö?

Svenskar ska föda fler barn. Varför är det ens en fråga du behöver ställa? Behövs fler människor så föder man fler barn.
Citera
2011-10-18, 13:26
Medlem
christopher82s avatar
Vi kunde spara dessa 288 000 000 000kr varje år + vandalism, rehabilitering för brottsoffer och för att inte tala om fängelser.

Det räcker till att försörja och utveckla och folk hade vågat föda in barn i detta samhälle.
Citera
2011-10-18, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
Svenskar ska föda fler barn. Varför är det ens en fråga du behöver ställa? Behövs fler människor så föder man fler barn.

Men nu gör vi inte det, vi föder helt enkelt inte så många barn som det behövs. Detta borde du veta om innan du blir rasist?

Citat:
Ursprungligen postat av christopher82
Vi kunde spara dessa 288 000 000 000kr varje år + vandalism, rehabilitering för brottsoffer och för att inte tala om fängelser.

Det räcker till att försörja och utveckla och folk hade vågat föda in barn i detta sammhälle.

Nej, det hade dessvärre inte räckt, kan jag föresten få källa på den slanten?
Citera
2011-10-18, 13:29
Medlem
Vivvis avatar
Citat:

Folk har dött i alla tider och kommer alltid att göra. Det föddes t.o.m färre barn långt tillbaka i tiden...så några problem blir det ju garanterat inte nu heller.
Citera
2011-10-18, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vivvi
Folk har dött i alla tider och kommer alltid att göra. Det föddes t.o.m färre barn långt tillbaka i tiden...så några problem blir det ju garanterat inte nu heller.

Det handlar inte om att folk kommer att dö, det handlar om att hela jävla landet kommer gå åt helvete ifall vi inte föder nog med barn. Dessutom vill vi väl fortsätta med att vara konkurrentkraftiga rent internationellt, ha den där lilla extra "edgen"?
Citera
2011-10-18, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
hur ska svenskar föda barn?
Citera
2011-10-18, 13:33
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Men nu gör vi inte det, vi föder helt enkelt inte så många barn som det behövs. Detta borde du veta om innan du blir rasist?
Men då får vi börja göra det. Vi ska inte importera en massa rasfrämlingar.
Citera
2011-10-18, 13:35
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LVMbarnet
hur ska svenskar föda barn?
En man och en kvinna har sex, mannen kommer i kvinnan, med lite tur blir kvinnan gravid, och 9 månader senare kommer ett barn ut ur henne
Citera
Medlem
Emerthons avatar
Sverige hade varit underbart! Jag hade sluppit fått hjärtklappning av all skit och alla pissnödiga pk debatter som förs om "mångfald" och annat dravel som den underbara invandringen för med sig. Jag hade sluppit se en massa hjärntvättande reklam och diverse skitprogram som bara skriker mångfald och etnisk blandning. Invandringen är inte mitt största hatobjekt utan det är alla äckliga svin som i alla väder förespråkar den och försvarar den.

Ett mångkulturellt samhälle innebär bara problem och kaos, inget annat. Detta är inget som jag har "källa" på i dagsläget men jag lovar att tiden kommer att visa att jag har rätt.

Ni advokater och läkare ifrån Somalia, Uzbekistan osv som tror att ni har byggt upp detta land och att det är tack vare er som vi har våran välfärd har jag bara en sak att säga, far åt helvete era as.
Citera
Medlem
Vivvis avatar
Citat:
Det handlar inte om att folk kommer att dö, det handlar om att hela jävla landet kommer gå åt helvete ifall vi inte föder nog med barn. Dessutom vill vi väl fortsätta med att vara konkurrentkraftiga rent internationellt, ha den där lilla extra "edgen"?
Eller så blir det en massa jobb till alla dom mängder som går arbetslösa nu.
Tvivlar på att det finns ont om folk.
Citera
2011-10-18, 13:36
Medlem
Mad monks avatar
Hur många ggr. ska man behöva förklara för er jävla kebabskallar att ni är helt värdelösa och Sverige var ett välfungerande land när ni inte var här?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in