• 7
  • 8
2011-10-21, 00:34
Medlem
hoppidoppis avatar
Jag hade velat ha ihjäl hela mänskligheten. Det är tragiskt vad vi har gjort med våran planet.. Vi förstör vårat hem, ,men ingen verkar förstå..

Jorden hade varit en mycket bättre plats utan oss.

Jag säger inte att jag kommer ha ihjäl alla människor. Det jag försöker säga är att jorden går under mitt framför ögonen på oss, och ingen verkar inse det.
Citera
2011-10-21, 10:32
Medlem
r3liables avatar
Skulle ta ihjäl mänskligheten istället.
Citera
2011-10-21, 23:43
Medlem
TheRockerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Jag hade velat ha ihjäl hela mänskligheten. Det är tragiskt vad vi har gjort med våran planet.. Vi förstör vårat hem, ,men ingen verkar förstå..

Jorden hade varit en mycket bättre plats utan oss.

Jag säger inte att jag kommer ha ihjäl alla människor. Det jag försöker säga är att jorden går under mitt framför ögonen på oss, och ingen verkar inse det.

Det är många som inser detta problem men tyvärr så är begäret efter pengar viktigare än våran planets hälsa så det är därför av yttersta vikt att vi gör oss av med roten till allt ont, pengasystemet.

För att svara på TS frågeställning hade jag inte lagt mig i den händelsen du beskrev. Jag hade låtit allting gå sin gilla gång.
Citera
2011-10-24, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234
...om det hade räddat två personer? Ingen av personerna är bättre eller sämre än den andre.

Motivera.

det beror på, om den ensamma personen tänkte döda de två andra och jag förhindrar det genom att döda honom så hade jag inte tvekat.
Citera
2011-10-24, 18:49
Medlem
hannes156s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cplus
det beror på, om den ensamma personen tänkte döda de två andra och jag förhindrar det genom att döda honom så hade jag inte tvekat.

Tror inte det var meningen att man skulle se det på det sättet

OnT: Jag hade verkligen inte klarat det, har en ovanlgit dåligt psyke när det kommer till skada för andra, även om jag vet att de två människorna kommer vara "tack" vare mig så var det inte direkt jag som dödade dem.
Citera
2011-10-24, 19:59
Medlem
Nej, för då skulle jag hamna i fängelse.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in