Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-06, 18:55
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdjuretsGranne
Skit i Viasat och skaffa istället F1TV Pro. Kostar 1200 kr per år och är en mycket bättre produkt. Du har t ex arkiv med alla lopp tillbaka till 80-talet. Kommentatorerna är vida överlägsna dom på Viasat. Du kan dessutom se alla F2 och F3 lopp
Problemet med F1TV är om man konsumerar mer sport mellan F1-loppen.
I mitt fall ser jag F1, Indycar samt Engelsk fotboll. Ibland är det även kul att titta på annat än sport och nu börjar det dra iväg i kostnad.
Det jag hoppas med Viaplays kris är att de styckar upp. I dag kör jag med IP-TV som kostar 1200 kr per år. Då får jag allt jag vill ha och lite till. På det betalar jag lite för streamingtjänster.
Jag fick nog av Viaplay när jag löste det första gången mot när jag sade upp det. För mig var det den Engelska fotbollen med ”Alla matcher samtidigt”. Detta ändrade de till ”En match i taget” och i te fan visade de då mitt Arsenal som just då var i en rejäl svacka. Men de tyckte tydligen att jag ville se Spansk och Fransk fotboll.
Jag kan tänka mig att betala en form av Pay per wiew. Då kan jag betala för F1, Indycar och alla matcher med Arsenal.
Kunden betalar för vad kunden vill se och så kommer V-sport Golf gå i graven.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback