2011-10-21, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
De går inte ut med uppgifter om det är barn inblandade.

Edit: Att de går ut med vilseledande efterlysningar för att lugna befolkningen känns lite Hollywood.

Vilseledande och vilseledande. Teoretiskt så vet de ju inte med den röda bilen...heller ändå. Men genom att nämna det så flyttar man lite fokus från barnen på gården, och därmed fockså från invandrarbarnen. Många svenskar kan bli riktigt förbannade om det nu är en invandrarunge som är GM. Och det är man naturligtvis rädd för.
Citera
2011-10-21, 19:51
Medlem
Aftonbluffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arxx
Alltså Sverige är ju inte som andra länder i västvärlden. Det vet väl alla. Finns det något obehagligt, så undertrycker man all kunskap och information om det, så mycket dem kan. Och alla vet ju hur laddat det är med invandring i det här landet. Om det nu skulle vara en invandrare som är GM så är det myck,et möjligt vi andra aldrig får reda på det.

Röd bil= Villospår
Wt= Lägg ner (Jag var inne på linjen mamman innan) det är jag inte längre.
Mamman= Är ett offer visa för helvete respekt!
GM= Återstår att diskutera, inte pappan, mamman eller familj!

Sedan tycker jag att Moderatorer kunde köra en sammanfattning om det som är relevant och rensa allt OT
Citera
2011-10-21, 19:53
Medlem
Citat:
Alltså Sverige är ju inte som andra länder i västvärlden. Det vet väl alla. Finns det något obehagligt, så undertrycker man all kunskap och information om det, så mycket dem kan. Och alla vet ju hur laddat det är med invandring i det här landet. Om det nu skulle vara en invandrare som är GM så är det myck,et möjligt vi andra aldrig får reda på det.

Vilket trams, du gör dig till talesman för "det vet väl alla", du har inte en susning. I Sverige, till skillnad från andra västländer så har vi full möjlighet att ta del av det som händer i samhället. Även när det gäller t.ex. åtal och domar gällande invandrare. Du kommer säkert att få lära dig en del om detta när du kommer till gymnasiet!
Citera
2011-10-21, 19:54
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
MedelLagom försöker bara vinna debatten genom att slänga ur sig dumheter.. Svennehatare, kom igen!

Gissar också på att storebröderna dödade Texas. De är svenskar inte WT, WT är något sverigedemokrater använder flitigt för att distansera från deras egna avskum inom "rasen/kulturen".

Rent statistiskt vilken ras/kultur står för flest barnamord i Sverige? Utomeuropeiska, europeiska, vita, icke vita?

Högst osannolikt. Flera källor uppger att inget av offrets syskon befann sig på lekplatsen vid tillfället för brottet. Jag tippar på att vi aldrig kommer att få reda på sanningen då det troligen är ett nysvenskt barn som är så kallad förövare.
Citera
2011-10-21, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
MedelLagom försöker bara vinna debatten genom att slänga ur sig dumheter.. Svennehatare, kom igen!

Gissar också på att storebröderna dödade Texas. De är svenskar inte WT, WT är något sverigedemokrater använder flitigt för att distansera från deras egna avskum inom "rasen/kulturen".

Rent statistiskt vilken ras/kultur står för flest barnamord i Sverige? Utomeuropeiska, europeiska, vita, icke vita?

Men de flesta svenskarna har å andra sidan mycket, mycket rädsla och beröringsångest när det gäller invandrare. Då är man ju helt världsfrånvänd om man påstår något annat. Och det gäller många här i tråden också. Vi får se vem som har rätt! Min gissning är i...
Citera
2011-10-21, 20:12
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Jag får en känsla av "den här röda bilen" är ett sätt att få folk att lugna ner sig, då säkert många misstänker att det är invandrarungar som har dödat. Så gör man här i Sverige.

Med tanke på att polisen gått ut med att man inte misstänker personen i den röda bilen för något brott utan helt enkelt är intresserade av att komma i kontakt med alla som rört sig i området för att få vittnesuppgifter så tycker jag att du kan behålla dina paranoida vanföreställningar för dig själv...Så gör man här i Sverige.
Citera
2011-10-21, 20:16
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Högst osannolikt. Flera källor uppger att inget av offrets syskon befann sig på lekplatsen vid tillfället för brottet. Jag tippar på att vi aldrig kommer att få reda på sanningen då det troligen är ett nysvenskt barn som är så kallad förövare.
.

Naturligtvis fanns inga syskon på lekplatsen vid tillfället för brottet eftersom brottet inte skedde fullt synligt på lekplatsen utan någonstans i skogspartiet.
Citera
2011-10-21, 20:17
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
.

Naturligtvis fanns inga syskon på lekplatsen vid tillfället för brottet eftersom brottet inte skedde fullt synligt på lekplatsen utan någonstans i skogspartiet.

Ok, Einstein. Inga av Texas syskon var, enligt flera oberoende uppgiftslämnare, ute och lekte vid tillfället för brottet. Klart nog för dig att begripa nu?
Citera
2011-10-21, 20:19
Medlem
Beatass avatar
Citat:

Är du dum på riktigt?
Är det barn som är förövare får vi inte reda på vilka de är.

Ta rasistdravlet till rätt forum. Vem tror ni är intresserad av upprepade rasistiska påhopp som är så intränade att de lika gärna kunde komma från en papegoja?

Detta handlar om en fyraåring som råkat ut för något otänkbart. Kan ni verkligen vara avundsjuka på det fokus detta ger så ni måste stjäla uppmärksamhet från fallet?
Citera
2011-10-21, 20:23
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatas
Är du dum på riktigt?
Är det barn som är förövare får vi inte reda på vilka de är.

Ta rasistdravlet till rätt forum. Vem tror ni är intresserad av upprepade rasistiska påhopp som är så intränade att de lika gärna kunde komma från en papegoja?

Detta handlar om en fyraåring som råkat ut för något otänkbart. Kan ni verkligen vara avundsjuka på det fokus detta ger så ni måste stjäla uppmärksamhet från fallet?

Rasistdravel? Rasistiska påhopp? Ryktena kommer från grannar och poliskällor i Ljungby.
Citera
2011-10-21, 20:23
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ok, Einstein. Inga av Texas syskon var, enligt flera oberoende uppgiftslämnare, ute och lekte vid tillfället för brottet. Klart nog för dig att begripa nu?

Jag skrev just det. De var inte "ute och lekte" utan befann sig någon annan stans, t.ex. i skogspartiet där ingen såg dem.

Enligt de första rapporterna hade han och ett syskon blivit osams om något och sedan hade åtminstone T försvunnit bortåt skogspartiet som låg på andra sidan om några hus från lekplatsen sett.
Citera
2011-10-21, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Jag skrev just det. De var inte "ute och lekte" utan befann sig någon annan stans, t.ex. i skogspartiet där ingen såg dem.

Enligt de första rapporterna hade han och ett syskon blivit osams om något och sedan hade åtminstone T försvunnit bortåt skogspartiet som låg på andra sidan om några hus från lekplatsen sett.

Nu har ju förvisso ett ögonvittne sett att omkring tio barn sprang mot skogspartiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in