Citat:
Ursprungligen postat av MedelLagom
Jag vet inte personligen att det är så men alla intervjuer jag läst med människor som känner familjen säger att barnen är som vilka normala barn som helst och så även föräldrarna (utom pappan när han dricker).
Misshandelsdomen ger en bild av regelbunden misshandel, minst ett 50-tal gånger. Det är inte helt otroligt att anta att barnen blivit vittne till detta. Det är inte helt osannolikt att anta att dom i varje fall har hört pappan hota henne med misshandel. Dom bor nio pers i en trea. Om något av barnen är inblandade som GM, så är det inte helt osannolikt att dådet gått till på samma sätt som farsan gjort när han misshandlat henne, eller hotat att misshandla henne. I domen står beskrivet om en incident där han hotar att ta en matsalsstol och lägga på hennes huvud och trycka till. I fallet med Texas tals det om ett eventuellt tillhygge, en planka eller en gren. Det enda jag säger är att det antagligen kommer att komma fram mer uppgifter om det här, och att det har relevans för hur det gick till när Texas togs av daga.