Citat:
Ursprungligen postat av TimothyMcVeigh
Jag postade ett tidigare inlägg ang eftersökningar med hundpatrull men fick tyvärr ingen respons på det.
https://www.flashback.org/sp33527612
Jag tycker också att det är underligt att hunden inte fått spår av pojken om det är så att pojken legat på samma plats hela tiden under dessa 4-5 timmar.
Om larnet kom in 19,25 och pojken hittades 22,oo så får jag inte det
till 4-5 timmar.
Att beakta tycker jag också att det faktiskt finns färska spår av en
himla många personer som rört sig vid platsen.
Om jag minns rätt vid första presskonferansen så så polisen att
man hade EN hundpatrull där initsialt.