Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-02-16, 16:08
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhalator
Jag ska härmed förenkla svaret så att t.o.m. en treåring med paprika implanterat i hjärnans plats kan förstå: JA.
har du ens tittat på innehållsförteckningen?
Citera
2013-02-16, 18:12
  #14
Medlem
Inhalators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cl0r
har du ens tittat på innehållsförteckningen?

JA.
Citera
2013-02-16, 23:33
  #15
Medlem
DevilDists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cl0r
min fråga gällde alltså huruvida det går att få tag på originalet med läkevänderot i sverige.
Inhalator verkar sakna adekvat läsförståelse

Men jag har också försökt hitta flaskan här i landet utan någon lycka. Det verkar inte som att någon kedja vill ta in den som faktiskt skulle kunna fungera lugnande. De burkvarianter som florerar nu är ju i princip läsk.
Citera
2013-04-01, 17:31
  #16
Avstängd
Adalantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Mellow Mood är en av de skönaste låtarna som finns, jag brukar alltid spela den på efterfester.
Men hur fan gör man en dryck som gör en "mellow", alltså som energidryck men tvärtom?

Låter som fiffel lång väg... Alla försöker tjäna pengar på Bob Marley eftersom han är en person med så högt anseende. Men de här fan lite fult.
Bob Marley hade inte gillat Babylons profitjakt med hans namn i centrum!
Vad får dig att tro det?
Citera
2013-04-01, 23:30
  #17
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Alldeles för söt. Svag eftersmak av humle som var ok. Man blir lika "mellow" som att dricka ett glas vatten f.ö.
Citera
2013-04-28, 22:31
  #18
Medlem
Arbetarbroders avatar
Jaha, då har man testat en Marleys Mellow Mood. Finns, inte så förvånande på CityGross som verkar ha köpt upp ett parti av drycken. Det för den första och den sista, mycket för att jag är mot den hårda exploateringen och kommersiella produkter i Bob Marleys namn. Men testa måste man ju.
Om den skulle ha någon omvänd energidryck dvs att man skulle bli mellow av den är bara trams. De är en läsk med Bob Marley som frontar på framsidan.

Citat:
Ursprungligen postat av Adalante
Vad får dig att tro det?
Har du någonsin lyssnat på Bob Marley...?
Citera
2013-04-28, 23:58
  #19
Avstängd
Adalantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Har du någonsin lyssnat på Bob Marley...?

Långt mer än vad du har gjort, och jag vet tillräckligt mycket om honom för att veta att han inte haft ett dugg emot det, hycklare som han var.
Citera
2013-04-29, 00:04
  #20
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adalante
Långt mer än vad du har gjort, och jag vet tillräckligt mycket om honom för att veta att han inte haft ett dugg emot det, hycklare som han var.

"Långt mer än vad du har gjort" är ju bara ett antagande från din sida. Jag har lyssnat onyttigt mycket på Bob Marley. Säger inte att de är mer än vad du har gjort, därför jag undrar.
På vilket vis är Bob Marley en hycklare?
Citera
2013-04-29, 00:06
  #21
Avstängd
Adalantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
"Långt mer än vad du har gjort" är ju bara ett antagande från din sida. Jag har lyssnat onyttigt mycket på Bob Marley. Säger inte att de är mer än vad du har gjort, därför jag undrar.
På vilket vis är Bob Marley en hycklare?

Förvisso sant. Han levde långt ifrån som han lärde om man säger så, känner många av dem som var omkring honom på Jamaika under hans senare år och bobban hade inte mycket rent mjöl i påsen.
Citera
2013-04-29, 19:40
  #22
Medlem
j1nxs avatar
Finns i ICA Liljeholmen, dricker en just nu. Citrus faktiskt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback