2011-10-15, 19:53
Medlem
Har haft en HTC Sensation i några månader nu men har haft ett återkommande problem. Knappen längst ner åt vänster som egentligen ska ta dig tillbaka till 'huvud' sidan på 'skrivbordet' ibland när jag trycker på den tar telefonen automatiskt en skärmdump istället för att ta mig tillbaka till 'skrivbordet'. Någon som vet hur man kan åtgärda detta?
Citera
2011-10-15, 20:03
Medlem
Hur tar man en skärmdump ens?;O Kan tyvärr inte svara på din fråga.
Citera
2011-10-16, 00:27
Medlem
Vet faktiskt inte hur man tar en skärmdump i vanliga fall men detta är grymt irriterande då man vant sig med att kunna stänga ner allt på en knapp. Istället blixtrar det till och omgivningen tror man sitter och tar smygfoton utav dem.
Citera
2011-10-16, 02:35
Medlem
x0ms avatar
kör du original rom? installerat nån app för att ta screens? ställt om launchern? frågorna är många. berätta lite om vad du har, så kan du säkert få bättre hjälp.
Citera
2011-10-16, 02:42
Medlem
Hade precis samma fel till att jag sen kom på vad/hur man gör det, om du håller in "lås och sätta på/stänga av" knappen och trycker på home, så tar du en skärmdump, brukar fastna en massa skit där som gör att den knappen fastnar ibland vilket resulterar i att det blir som du beskriver, bara att låsa telefonen och låsa upp så är problemet löst.
Citera
2011-10-16, 21:29
Medlem
Nej kör i stort sätt helt standard inställningar på telefonen förutom att jag bytt till ett annat tema, som för den delen är ett tema som fanns på telefonen vid köp. Det är inga speciella appar för skärmdump nedladdat heller.

Det är bara ibland jag har detta problemet, ibland funkar det helt perfekt. Sedan kan detta komma och vara någon dag tills det helt plötsligt försvinner igen, jag vet det låter konstigt men det är så det ligger till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in