2011-10-15, 12:56
Medlem
Funderar på en vettig nybörjar kur, det enda jag är "orolig" över är HTPA funktionen.

De 3 preppen att välja bland för nybörjare verkar vara Anavar, Testo, Oral Turinabol.

Ingen i hela min släkt tappar hår på skallen och jag har väldigt mycket hår på huvudet så det ska inte vara något problem. jag tror att jag kan ha lätt för gyno då mina bröst även om de inte är så jätte vältränade så ser de ut att vara det, fettet liksom gör dem lite fyrkantiga och "stora".

Men som sagt jag vill kunna återhämta mig till vanlig HTPA funktion igen! Vill ju kunna få en kotte i framtiden. 180cm 85kg.

Proviron och nolva är ju något jag måste beställa hem då självfallet då jag vill motverka alla möjliga biverkningar på bästa möjliga sätt.

Hur pass bra fungerar egentligen proviron? Får jag tillbaka full kapacitet igen? Vilket av dessa 3 rekommenderar ni utav den infon jag givit. Jag kommer gå på lägsta rekommenderade dos! dvs 30mg på oranturinabol och minns inte exakt vad det var på testo och anavar för tillfället.
Citera
2011-10-15, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealest
Funderar på en vettig nybörjar kur, det enda jag är "orolig" över är HTPA funktionen.

De 3 preppen att välja bland för nybörjare verkar vara Anavar, Testo, Oral Turinabol.

Ingen i hela min släkt tappar hår på skallen och jag har väldigt mycket hår på huvudet så det ska inte vara något problem. jag tror att jag kan ha lätt för gyno då mina bröst även om de inte är så jätte vältränade så ser de ut att vara det, fettet liksom gör dem lite fyrkantiga och "stora".

Men som sagt jag vill kunna återhämta mig till vanlig HTPA funktion igen! Vill ju kunna få en kotte i framtiden. 180cm 85kg.

Proviron och nolva är ju något jag måste beställa hem då självfallet då jag vill motverka alla möjliga biverkningar på bästa möjliga sätt.

Hur pass bra fungerar egentligen proviron? Får jag tillbaka full kapacitet igen? Vilket av dessa 3 rekommenderar ni utav den infon jag givit. Jag kommer gå på lägsta rekommenderade dos! dvs 30mg på oranturinabol och minns inte exakt vad det var på testo och anavar för tillfället.

Det finns redan trådar och undersökningar på nätet angående detta om du hade sökt.
Mildast av dessa prepp är Anavar men som du säkert förstår kommer du inte uppnå samma resultat med det. Go hard or go home.
Citera
2011-10-15, 13:32
Medlem
spacemarine99s avatar
Citat:

Stats?? ålder träningserfarenhet mål etc?

du får nog ge mer information än så vad är syftet med kuren vad vill du uppnå ???
Citera
2011-10-15, 13:36
Medlem
Glomgolds avatar
Det är ett jävla tjat om Proviron i dessa nybörjartrådar.
Citera
2011-10-15, 13:47
Medlem
22 bänk ~115, marklyft brukar jag inte köra utan kör vanliga rygglyft ist. men sist jag körde vilket var mer än 6 månader sen var det väl runt 140? Benpress över 200 i alla fall. Maxar egentligen aldrig. Mitt mål är estetiska skäl. Vill se bättre ut, större armar fina bröst magrutor och den fadderullan.
Citera
2011-10-15, 17:24
Medlem
spacemarine99s avatar
Citat:
22 bänk ~115, marklyft brukar jag inte köra utan kör vanliga rygglyft ist. men sist jag körde vilket var mer än 6 månader sen var det väl runt 140? Benpress över 200 i alla fall. Maxar egentligen aldrig. Mitt mål är estetiska skäl. Vill se bättre ut, större armar fina bröst magrutor och den fadderullan.

brukar rekomendera att köra och känna lite på testo kör tex Testo E 500mg/ ew i 10-12 veckor
det är en bra nybörjarkur följt av en bra pct på clomid el nolva.
Citera
2011-10-15, 17:29
Medlem
Citat:

alltså du kan öka jättemycket till om du gör rätt med sömn kost och träning, inga roids needed här...
Citera
2011-10-15, 18:52
Medlem
General987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axiolx
alltså du kan öka jättemycket till om du gör rätt med sömn kost och träning, inga roids needed här...
Inte därför han skriver här för han vill ha tips hur bra han kommer utan roids.

On topic: Om jag va du skulle jag köra Testo endast inga orala som första kur även fast sticka kan va läskigt. Orala ger mycket mer biverkningar och sämre resultat oftast om målet är bygga muskler

kör 250-500mg testo i 10 veckor en bra kur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in